Reklama

ACR odpowiedzialny za media online w kampanii rebrandingowej grupy Aviva w Polsce.

Od 1 czerwca, razem z telewizją, prasą i outdoorem, ruszyła w internecie kampania rebrandingową grupy Aviva w Polsce (dotychczas Commercial Union). Kampanię przygotował dom mediowy ACR.


Obejmuje ona najważniejsze serwisy m.in. Onet, Wp.pl, Interię, a także portale społecznościowe. Poprzez m.in. niestandardowe formy reklamy, Aviva komunikuje zmianę nazwy, wykorzystując przy tym grę słów „Wielkie przedstawienie”.

„Kampania w Internecie stanowi dla nas bardzo ważny element komunikacji marketingowej, ponieważ jednocześnie promujemy nasz nowy serwis www.aviva.pl. Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym ACR, ponieważ przedstawił nam strategię najbliższą temu co chcemy osiągnąć w tym projekcie.” – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce ds. marketingu.

Dom mediowy ACR pracuje dla grupy Aviva w Polsce 2007 r. W wyniku przetargu organizowanego przez grupę Aviva, ACR i tym razem wygrał budżet na kampanię online.

K2 Internet

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top