Serwisy One Group - 100 proc. przyrost użytkowników i kampania Sony Ericsson
W styczniu i lutym serwisy odwiedzało nieco ponad 300 tysięcy użytkowników. W marcu i kwietniu, po integracji One Group ze strukturami i serwisami PMPG SA liczba odwiedzających wzrosła do ponad 400 tys. W maju, dzięki podjętym działaniom pozycjonującym serwisy oraz ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, liczba ta niemal podwoiła się. Obecnie trwają prace nad przebudową części serwisów tak, aby były bardziej przyjazne dla użytkowników i umożliwiały tworzenie społeczności.
Większa liczba użytkowników i lepsze pozycjonowanie serwisów to także możliwość realizacji kampanii internetowych dla najbardziej wymagających klientów. Z możliwości reklamy w serwisach lifestylowych One Group skorzystali już m.in. Puma, Vichy, NBP, Orbit, Wilkinson.
Obecnie na Ukaraj.pl, Bulvar.pl i Kulisy.pl trwa kampania „Catching smiles". To jeden z elementów światowej kampanii telefonów Sony Ericsson z funkcją Smile ShutterTM oraz element szerszej współpracy z SE. Brandmarki, tapety oraz podwójne billboardy zachęcają użytkowników do udziału w konkursie dla amatorów fotografowania telefonem. Uczestnicy konkursu mogą za pośrednictwem strony internetowej przesyłać wykonane telefonem komórkowym zdjęcia uśmiechniętych osób. Do każdego uśmiechu mogą dołączyć historię. Ich zdjęcia będą oceniane zarówno przez profesjonalne jury, jak i przez internautów z całego świata. Do wygrania jest wycieczka oraz sprzęt Sony Ericsson.
Ukaraj.pl to serwis publikujący plotki i doniesienia z życia znanych osób, galerie zdjęć oraz materiały video dotyczące polskich i światowych gwiazd. Strona utrzymana jest w konwencji oceniania celebrities przez użytkowników, którzy mają możliwość komentowania zachowania sław. Bulvar.pl z kolei to ekskluzywna witryna prezentująca najbardziej luksusowe produkty i usługi oferowane na całym świecie. Znajdują się tu opisy najnowszych trendów w modzie i stylizacji, wiadomości lifestylowe oraz doniesienia z show biznesu. Kulisy.pl są portalem typu ‘celebrities', ale traktują nie tylko o postaciach ze świata show-biznesu. Piszą o znanych i bogatych, politykach i sportowcach, w sposób inteligentny i nie pozbawiony poczucia humoru.
Od połowy kwietnia w telewizji internetowej Lookr.tv emitowane są programy „Kulisy Bulvaru" przygotowywane wspólnie przez redakcje serwisów One Group.
One Group sp. z o.o. jest spółką zależną Platformy Mediowej Point Group SA.
