Zmysłowe wakacje z CIN&CIN
CIN&CIN, lider na rynku wermutów, rozpoczyna nową akcję konsumencką pod hasłem „Zmysłowe wakacje z CIN&CIN” Działania potrwają od 29 maja do 26 lipca i prowadzone będą w sieci 30 marketów Tesco w całej Polsce.
Akcja ma charakter prosprzedażowy i wizerunkowy. Ma na celu zwrócenie uwagi na produkt, podkreślenie niestandardowości działań. Kierowana jest głównie do aktywnych zawodowo kobiet zamieszkujących duże miasta, w wieku 20 – 45 lat.
Akcja typu „buy and win” zostanie przeprowadzona w sklepach sieci Tesco. Przy zakupie dwóch butelek CIN&CIN wermut o pojemności 1 l, klienci będą mogli odebrać nagrodę gwarantowaną - przewodnik turystyczny po najatrakcyjniejszych wakacyjnych kurortach w Polsce rekomendowany przez znane osoby oraz markę CIN&CIN. Przewodnik będzie do obioru w punktach obsługi klienta sieci Tesco. Dodatkowo komunikacja akcji wzmocniona zostanie weekendowym udziałem hostess.
Ponadto w ramach akcji prowadzona będzie komunikacja produktu z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań. Produkt umieszczony zostanie na podświetlanych półkach LED-owych, a informacja o nim - zamieszczona na specjalnie zaprojektowanych listwach cenowych.
Kreację i pomysł przygotowała Namid Media, a za działania PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.
Kuźnia PR