Pierwsza w Polsce debata Redaktorów Naczelnych magazynów marketingu
Inicjatorem spotkania jest magazyn "Trade Marketer", koncentrujący się na problematyce marketingu handlowego (marketing at-retail).
Zaproszenie do udziału w debacie przyjęli następujący Goście:
* Karolina Liberka - Redaktor Naczelna "Marketing w Praktyce"
* Grzegorz Kiszluk - Redaktor Naczelny "Brief"
* Tomasz Kamyk - Redaktor Naczelny "Marketing & More"
* Jacek Szlak - Redaktor Naczelny "Marketing przy Kawie"
* Joanna Kotarbińska - Redaktor Naczelna "Trade Marketer"
"- Bardzo się cieszę, że uda nam się wszystkim spotkać. Będzie to znakomita okazja do podzielenia się swoimi refleksjami dotyczącymi rozwoju dziedziny marketingu po 1989r. oraz próby zwrócenia uwagi na jej postrzeganie. Dziś nieomalże każda uczelnia w Polsce oferuje kierunki marketingowe lub okołomarketingowe, a liczba absolwentów wynosi kilkadziesiąt tysięcy rocznie. W firmach zatrudnionych są tysiące pracowników marketingu. Jednocześnie funkcja marketera, jaką pełni w firmie, nie zawsze jest adekwatna do jego możliwości" - powiedziała Joanna Kotarbińska - Redaktor Naczelna "Trade Marketer".
"- Trudno nam będzie przez 45 minut poruszyć wszystkie kwestie związane z rozwojem marketingu, ale spróbujemy skoncentrować się na najistotniejszych czynnikach wspierających i ograniczających tę dziedzinę. Media jako jednostki opiniotwórcze, pełnią w tym procesie kluczową rolę i obarczone są również odpowiedzialnością za formę i jakość przekazu. Dziś dziedzina marketingu związana jest nie tylko z szeroko pojętymi przedsięwzięciami typowo komercyjnymi, ale jest obecna w projektach non-profitowych, akcjach humanitarnych czy ogólnospołecznych" - powiedział Jacek Kotarbiński - Dyrektor Zarządzający "Trade Marketer".
Debatę poprowadzi: Jacek Kotarbiński
Miejsce: Centrum Expo, ul. Prądzyńskiego 12/14
10 lutego 2009r. godz. 11:00
sala konferencyjna
Międzynarodowe Targi Reklamy Rema Days
Magazyn Trade Marketer