Nowa kampania reklamowa czekoladek Wawel
Odświeżony spot czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki jest kontynuacją muzycznej serii reklam z lat ubiegłych. Działania reklamowe mają na celu odświeżenie wizerunku oraz wzrost świadomości marek,
a także wsparcie promocji konsumenckiej.
Na potrzeby kampanii opracowane zostały spoty reklamowe o długości 15 i 30 sekund oraz dodatkowy 15 sekundowy informujący o promocji „Słodki Styl”. Spoty emitowane będą w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz w radiu. Dodatkowo akcja promocyjna wsparta zostanie reklamą w prasie handlowej, materiałami POS oraz działaniami w Internecie.
Koncepcję i kreację przygotowała agencja Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.
Wawel