Reklama

Pilsner Urquell i Rexona we wrześniu w IDMnet

Zakończyły się dwa niestandardowe projekty realizowane we wrześniu w serwisach należących do sieci IDMnet: kampania piwa Pilsner Urquell i konkurs Rexona Fragrance Collection.

Kampania piwa Pilsner Urquell – „Making the authentic" - miała charakter wizerunkowy. Zastosowano w niej niestandardową kreację - surround ad (konfiguracja double billboardu FX ze skyscraperem), przedstawiającą piwo nalewane z butelki do szklanki. Kampania została zrealizowana w prasie i Internecie.  Wykorzystano w niej także serwisy należące do sieci IDMnet: Gastronauci.pl i Banzaj.pl, odznaczające się wysokim poziomem merytorycznym i ciekawą tematyką zbieżną z zainteresowaniami grupy docelowej kampanii. Zaplanowaniem akcji zajął się dom mediowy Starcom. Kreacje zostały zaprojektowane przez agencję reklamową DDB i wyprodukowane przez agencję interaktywną Tribal DDB.

Konkurs „Odkryj tajną formułę zapachu" promował nową linię dezodorantów dla kobiet Rexona Fragrance Collection. Został realizowany przez IDMnet przy współpracy z witryną We-Dwoje.pl. O wyborze serwisu zdecydował największy zasięg i wysoki wskaźnik dopasowania użytkowników do grupy celowej kobiet - affinity indeks, kształtujący się na poziomie 124*. W kampanii wykorzystano: wsparcie redakcyjne na We-Dwoje.pl, boksy reklamowe, newsletter, bannery oraz sondę dotyczącą produktów Rexony. Kreacje reklamowe zostały dostarczone przez klienta.

„Nasi klienci coraz chętniej sięgają po niestandardowe formy reklamowe. Są one skuteczniejsze - potrafią zaciekawić i zaangażować Internautów, dzięki czemu są przez nich w większym stopniu akceptowane i budują pozytywny stosunek do reklamy." - komentuje Jan Roszkiewicz - Dyrektor Działu Agencyjnego IDMnet.

 *Źródło: Megapanel PBI/Gemius, 06/2009

Informacji udziela:     Kinga Szydzińska, PR Manager ds. Projektów Internetowych, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 601-219-724

IDMnet S.A. –  najstarsza i największa pod względem zasięgu polska sieć reklamy internetowej. Zasięg to ponad 14,8 mln RU (Megapanel, PBI/Gemius 06.2009).

Grupa ZPR

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top