Pilsner Urquell i Rexona we wrześniu w IDMnet
Kampania piwa Pilsner Urquell – „Making the authentic" - miała charakter wizerunkowy. Zastosowano w niej niestandardową kreację - surround ad (konfiguracja double billboardu FX ze skyscraperem), przedstawiającą piwo nalewane z butelki do szklanki. Kampania została zrealizowana w prasie i Internecie. Wykorzystano w niej także serwisy należące do sieci IDMnet: Gastronauci.pl i Banzaj.pl, odznaczające się wysokim poziomem merytorycznym i ciekawą tematyką zbieżną z zainteresowaniami grupy docelowej kampanii. Zaplanowaniem akcji zajął się dom mediowy Starcom. Kreacje zostały zaprojektowane przez agencję reklamową DDB i wyprodukowane przez agencję interaktywną Tribal DDB.
Konkurs „Odkryj tajną formułę zapachu" promował nową linię dezodorantów dla kobiet Rexona Fragrance Collection. Został realizowany przez IDMnet przy współpracy z witryną We-Dwoje.pl. O wyborze serwisu zdecydował największy zasięg i wysoki wskaźnik dopasowania użytkowników do grupy celowej kobiet - affinity indeks, kształtujący się na poziomie 124*. W kampanii wykorzystano: wsparcie redakcyjne na We-Dwoje.pl, boksy reklamowe, newsletter, bannery oraz sondę dotyczącą produktów Rexony. Kreacje reklamowe zostały dostarczone przez klienta.
„Nasi klienci coraz chętniej sięgają po niestandardowe formy reklamowe. Są one skuteczniejsze - potrafią zaciekawić i zaangażować Internautów, dzięki czemu są przez nich w większym stopniu akceptowane i budują pozytywny stosunek do reklamy." - komentuje Jan Roszkiewicz - Dyrektor Działu Agencyjnego IDMnet.
*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, 06/2009
Informacji udziela: Kinga Szydzińska, PR Manager ds. Projektów Internetowych, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 601-219-724
IDMnet S.A. – najstarsza i największa pod względem zasięgu polska sieć reklamy internetowej. Zasięg to ponad 14,8 mln RU (Megapanel, PBI/Gemius 06.2009).
Grupa ZPR