Vitaral - dobry znajomy rodziny
Idea kreatywna kampanii podkreśla rodzinny charakter preparatu, który zapewnia dobre samopoczucie wszystkim jej członkom oraz bliskość relacji, jaką współtworzy między nimi. „Dobry znajomy rodziny” - tak brzmi hasło kampanii – dotyka trzech obszarów, które składają się na nowy wizerunek marki. „Dobry” – to tyle, co uznany i sprawdzony, czyli znany na rynku od lat. Podobnie „znajomy” – a więc ktoś bliski, znany, spotykany na co dzień. Trzeci obszar – rodzina – stanowi kluczowy element wizerunku marki, którą od otoczenia konkurencyjnego odróżni charakter rodzinny i bliskość.
Kampania jesienna prowadzona jest w telewizji. 30 i 15” spoty są emitowane m.in.: w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TV4, TVN 7 oraz w stacjach niszowych z portfolio AtMedia.
Nad koncepcją kampanii pracował zespół kreatywny w składzie: Beata Sitek oraz Ida Zwierzchowska. Za koncepcję strategii komunikacji w mediach oraz realizację kampanii odpowiadają Arkadiusz Radwan – Key Account Director, Rafał Szmitrowski - Connections Manager oraz Rafał Klara - Connections Assistant, z domu mediowego Vizeum. Ze strony klienta w projekcie uczestniczy Magdalena Kacprzuk – kierownik produktu OTC w PF Jelfa. Pracami zespołu obsługującego Jelfę w M&CC (Anna Majewska – senior account executive; Sylwia Samborska – account executive) kieruje Małgorzata Marzewska – account manager.
Marketing & Communications Consultants