Kubuś Scool - kolejna kampania realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications
Kampania ma na celu uświadomienie mamom, że Kubuś Scool zapewnia ich zajętym pociechom codzienną porcję owoców a przy tym nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.
Spot pokazuje codzienny świat dziecka, które każdego dnia dzieli czas pomiędzy szkolne obowiązki i swoje własne pasje. Widzimy również jego mamę, która chcąc mieć pewność, że wystarczy mu sił na wszystkie obowiązki daje mu zdrową porcję owoców w postaci produktu – Kubusia Scool w wygodnej plastikowej butelce.
Kampania realizowana jest w telewizjach: TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7, At Media Women (bez muzycznych).
Start kampanii: 01.09.2009
Account Team: Małgorzata Tereszczenko - Account Director, Agnieszka Szylkin - Account Executive
Strategic Team: Magdalena Zdunikowska - strateg
Dyrektor kreatywny: Max Olech
Kreacja:. Jola Gorczyńska – art director; Michał Łągiewka - copywriter
Producent: Marta Gierej – TV Producer
Planowanie i zakup mediów: Zenith Media
Marketing & Communications Consultants