Reklama

Zabawy chłopców dużych i małych - we wrześniowej "Machnie"

36 miliardów zł. Taką niewyobrażalną kwotę może zapłacić Polska za... No właśnie nie bardzo wiadomo, za co. Za brak doświadczenia albo za próbę gigantycznego przekrętu. Wiadomo, przynajmniej teoretycznie, komu. Historia żaby, która połknęła bociana - we wrześniowej „Machnie".

Prywatyzacja PZU to może nie jest temat dla „Machiny", ale ta historia zaczęła już żyć własnym życiem, które z polityką i z gospodarką ma tyle wspólnego, że stanowi ich karykaturalne odbicie, twór, który wymknął się spod kontroli tych, którzy go wymyślili i zaczął żyć własnym życiem. Taki Frankenstein, a może bardziej - współczesny scenariusz „Misia". Gorzej, że producentem może się okazać polski budżet. Tak się kończą zabawy dużych chłopców, którzy nawarzyli bigosu, czy jak kto woli, zafundowali nam swego rodzaju popkulturowy folklor gospodarczy.

We wrześniowej „Machinie" także przypadki młodszych chłopców, czyli na czym polega magnetyczny urok boysbandów. Jonas Brothers, bo oni są bohaterami numeru, to tylko pretekst, boysband rodzinny w najbardziej klasycznym wydaniu, jak Jackson Five. Jednak moda na boysbandy zaczęła się jeszcze w latach 50. ubiegłego wieku i trwa po dziś dzień, zmieniają się tylko idole i przemijają kolejne pokolenia fanek. Ale w końcu nic w tym dziwnego, ostatecznie większość chłopców w końcu dorasta.

Boysbandem - choć niewielu o nich myśli w ten sposób - byli też... Beatlesi. W „Machinie" - czwórka z Liverpoolu w dwóch wersjach. Dla starszych - premiera zremasterowanych nagrań 14 płyt The Beatles. Dla młodszych - gra „The Beatles: Rock Band". Czy beatlemania wróci?

Ponadto we wrześniowej „Machinie"- zapowiedź jesiennego starcia gigantek - pojedynek Mariah Carey vs. Whitney Houston, moda na lata 80-te, czyli retro w kulturze pop, wspomnienie Woodstock 1969 oraz Michał Witkowski o swojej nowej książce.

Do wrześniowej „Machiny" dołączona jest płyta DVD ze znakomitym thrillerem „Łowcy umysłów". Cena magazynu z płytą wynosi 9,90 zł, bez płyty - 7,99.

Nowej „Machinie" towarzyszy promocja w Internecie na portalach: Plejada.pl, Onet.pl, Mediarun.pl, Korba.pl, Film.pl, Ukaraj.pl i Bulwar.pl. Za kreacje oraz zakup mediów odpowiada Media Point Group.

Platforma Mediowa Point Group

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top