Ariel Color & Style - nowa kampania telewizyjna realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications
Celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania nowego Ariela, który zadba, by kolory pranych w nim ubrań wciąż wyglądały jak nowe.
Komunikacja skierowana jest do kobiet, które lubią robić wrażenie na innych, a ubrania są dla nich sposobem na wyrażenie siebie i swojego stylu. Znajduje to odzwierciedlenie w koncepcji spotu - jego sceneria odbiega od standardowych spotów w kategorii proszków do prania, w których widzimy kobiety zmagające się z brudnymi ubraniami w łazience – film jest bardzo dynamiczny i wypełniony pozytywną energią oraz pewnością siebie bijącą od prezentowanych postaci.
Za przygotowanie adaptacji po stronie Saatchi & Saatchi Communications odpowiadają:
Kamilla Komaiszko i Grzegorz Ścieszka (Creative team); Dominika Blachnicka (Strategia); Kamila Górska-Pięta i Iza Ogórek (Account Team)
Film reklamowy emitowany będzie na antenie stacji ogólnopolskich oraz tematycznych.
Start kampanii : lipiec 2009
Account Team: Kamila Górska-Pięta – Account Director / Iza Ogórek – Account Executive
Strategic Team: Dominika Blachnicka – Strategic Planner
Dyrektor Kreatywny Derek Green / Ariel Regional Creative Director
Team Kreatywny: Kamilla Komaiszko – Senior Copywriter / Grzegorz Ścieszka – Senior Art Director
Producent: Magda Barszcz
Planowanie i zakup mediów: Mediacom
Marketing & Communications Consultants