Ad-Vice z AutoEFL.pl oraz Mojeauto.pl
Mojeauto.pl jest jednym z najpopularniejszych w Polsce internetowych serwisów motoryzacyjnych. Strony portalu odwiedza miesięcznie ponad 650 tys. unikalnych użytkowników (badanie gemiusTraffic), a jego newsletter subskrybowało dotąd ponad 100 tys. internautów. Od lat serwis dostarcza informacje z rynku motoryzacyjnego i udostępnia interaktywne narzędzia, które ułatwiają poszukiwanie samochodów i podejmowanie decyzji zakupowych.
– Oprócz portalu informacyjnego proponujemy reklamodawcom niestandardową obecność na mojeauto.TV. Obszerny katalog filmów związanych z motoryzacją prezentuje m. in. własne produkcje redakcji portalu z testów samochodów, targów, premier i innych ciekawych wydarzeń motoryzacyjnych – mówi Michał Kluba, Prezes Zarządu InterNet Service S.A., wydawcy serwisu mojeauto.pl.
AutoEFL.pl, partner Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A., to serwis prezentujący nowości, raporty i relacje wydarzeń rynku motoryzacyjnego. Wortal przedstawia także możliwości i warunki leasingowania oraz kredytowania zakupu aut nowych i używanych. Miesięcznie odwiedza go przeszło 98 tys. unikalnych użytkowników.
– Stawiamy na najlepsze serwisy motoryzacyjne w polskim Internecie. To z nimi chcemy prezentować na rynku najciekawszą ofertę w danej kategorii – podkreśla Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice Sp. z o. o.. Już dziś, oprócz AutoELF.pl oraz mojeauto.pl, z siecią Ad-Vice współpracują m.in. takie witryny jak: www.auto.pl, autofirmowe.pl, automotobiznes.pl, auto-motor-i-sport.pl, flota.com.pl, moto24.tv, motocykl-online.pl, motogen.pl, samar.pl.
Personal PR