Eminente Advertising Agency - dla Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik
Polskie Radio i Centrum Nauki Kopernik są organizatorami Pikniku Naukowego odbywającego się co roku w Warszawie. W tym roku odbędzie się trzynasta edycja imprezy, tym razem pod hasłem „Nauka wśród gwiazd”. Nowa na rynku agencja reklamowa - Eminente Advertising Agency - wygrała przetarg na wykonanie projektów graficznych strony internetowej oraz interaktywnej mapy pikniku.
Założycielami Eminente są ludzie młodzi, zdolni i kreatywni - Marcin Dabulis, Dariusz Niedźwiedź i Paweł Kulawiak. Połączyła ich, jak mówią - „pasja tworzenia niebanalnych i wyrafinowanych kreacji”.
Marcin Dabulis - Event Director, reżyser i scenograf, przez ostatnich 10 lat zdobywał doświadczenie pracując w liczących się na rynku agencjach takich jak: Impuls btl, Fresh Design (Johannesburg, RPA) i Touchpoint RC (grupa DDB). Zrealizował szereg eventów m.in. dla firm takich jak: Canon, Kompania Piwowarska, PZU, Tata Motors, Agros Nova i Grupa Żywiec.
Darek Niedźwiedź - grafik kreatywny, od lat obraca się w świecie reklamy. Pracował m.in. w serwisie społecznościowym Grono.net oraz agencji Tribal DDB. Tworzył kreacje dla takich firm jak: McDonald's, Jaguar Polska, Rimmel, BZ WBK, Carslberg Okocim SA. i marki Lipton. W Szwecji tworzył kreacje dla jednej z największych firm car audio MDS.
Paweł Kulawiak posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze klienta. W Eminente jest New Business Managerem.
www.promoveo.pl