Reklama

Nowy format, nowy layout, nowy styl - nowy HOLLYWOOD

W nowym formacie i w nowym layoucie ukazuje się na rynku pierwszy w tym roku numer magazynu "HOLLYWOOD".  Sygnowany przez „FILM" magazyn zyskał samodzielność, nowy charakter i ma trafić do nowych czytelników. Zmiany sygnalizuje podtytuł „GWIAZDY, FILMY, SERIALE".

Poprzednie numery "HOLLYWOOD" były wydawane jako wydania specjalne magazynu „FILM" i miały charakter monografii poświęconych mężczyznom i kobietom Hollywood. Nowy numer zrywa z tą zasadą - w zamian otrzymujemy nowy, samodzielny, przekrojowy magazyn poświęcony ludziom i wydarzeniom wielkiego i małego ekranu zarówno za oceanem, jak i w Europie czy na własnym, polskim podwórku.

Z poprzednich wydań, oprócz tytułu, przetrwała zasada atrakcyjnego przekazu wartościowych treści. W "HOLLYWOOD" znajdziemy nie tylko plotki i ciekawostki z życia gwiazd i VIP-ów, ale i solidną porcję informacji o nich - pasjonujące historie, romanse i kariery...

„Chcemy dawać możliwość oderwania się od bezustannego gadania o kryzysie, proponować ‘chwileczkę zapomnienia' z domieszką uśmiechu, luksusu i blichtru wielkiego świata. Chcemy poznawać ‘cały ten zgiełk', ale nie tracąc do niego dystansu, obserwując go z zainteresowaniem i odrobiną pobłażliwości" - pisze we wstępie do "HOLLYWOOD" Jacek Rakowiecki, redaktor naczelny „Filmu".

W nowym "HOLLYWOOD" m.in. hiszpański romans u Allena, czyli jak Penelope Cruz i  Javier Bardem poprawiali dialogi w „Vicky Cristina Barcelona", a także domy gwiazd, dlaczego Anna Cieślak nie zdradzi, jak całuje Maciej Zakościelny i  kulisy tanecznej produkcji TVP 2, serialu „Tancerze".

W odmienionym magazynie czytelnicy znajdą również krzyżówki filmowe, quiz filmowy oraz zestawienie „Komu rośnie, komu mniej radośnie",  czyli ranking popularności gwiazd Hollywood.

Magazyn jest dostępny z płytą DVD - a na niej poruszająca adaptacja opowieści Isabell Allende „Dom dusz". Cena „HOLLYWOOD" z płytą wynosi 10,90 zł. Nakład magazynu wynosi 100 000 egzemplarzy. Będzie w sprzedaży do 1 czerwca 2009.

Magazyn „HOLLYWOOD" jest promowany w Internecie na portalach Filmweb, Stopklatka, WP.pl, Mediarun, Korba.pl, Ukaraj.pl, Bulvar.pl, Machina.pl. Kampania prasowa obejmuje magazyny „Podróże", „M jak Mieszkanie", „FILM", „Dlaczego", „Machina", „Machina Design", „Machina Sport& Style". Spoty radiowe będą emitowane w RMF Classic oraz radiach PIN i Kolor.

PMPG SA

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top