Reklama

XANDU dla Banku DnB NORD, czyli przepis na zysk... po norwesku

30 marca rusza wizerunkowo - sprzedażowa kampania polisy lokacyjnej NORD fortjene Banku DnB NORD Polska oraz Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali.

Innowacyjne reklamy internetowe pojawią się na najważniejszych polskich portalach społecznościowych, ekonomiczno - biznesowych i innych, a także w wyszukiwarce Google. Intrygujące i interaktywne filmy internetowe przekierują na stronę www, stanowiącą platformę komunikacji z Klientami. Dodatkowo kampanii internetowej będą towarzyszyły billboardy sponsorskie w TVN24.

Komunikacja opiera się na „norweskości”, rozumianej jako dziedzictwo Banku DnB NORD: stabilności, zamożności, wiarygodności i bezpieczeństwie. Wszak „fortjene” po norwesku znaczy „zasługiwać”.

Pełną obsługę, od strategii komunikacji, poprzez kreację i produkcję zapewnia Agencja Reklamowa XANDU. Zdjęcia do filmów internetowych odbyły się w Hollywood Event & Production House. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada natomiast MEC Interaction – internetowy oddział domu mediowego Mediaedge:cia.

Kampania potrwa do końca maja 2009.

XANDU

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top