Reklama

Nowy Fisiel - nowa kampania

W lutym wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisiela– linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z porfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych na łamach telewizji i prasy, rozpoczętych w ubiegłym roku.

Tym razem bohater marki i główna postać spotu reklamowego – królik Fisiel  - zyskał nową twarz. Dosłownie. Dlaczego zdecydowano o modyfikacji spotu?



Przypomnijmy – bohaterem submarki Fisiel jest sympatyczny królik, obecny na opakowaniach jako rysunkowa, bajkowa postać. W spocie, emitowanym we wrześniu ubiegłego roku, przybrał on postać człowieka w masce królika. Ten wizerunek wzbudził wiele kontrowersji – komentuje Edyta Brykalska, product manager Rieber Foods Polska S.A. Pomimo, że w ogólnym rozrachunku, zapewnił dużą wyróżnialność i zapamiętywalność kampanii oraz wzrost znajomości wspomaganej subbrandu Fisiel z 4% do 32%, zdecydowaliśmy o modyfikacji spotu. – dodaje Brykalska. W nowej wersji, ręce i głowę aktora zastąpiono animacją 3D. Modyfikację filmu powierzono autorom - agencji Red8 Communication Group.

Nowa odsłona kampanii, pod niezmienionym hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!” ma na celu wzmocnienie pozycji marki Delecta w kategorii deserów w proszku oraz edukację konsumentów w zakresie konceptu „kisiel dla dzieci, jedyny z marchewką i naturalnymi składnikami”. Adresatami przekazu są przede wszystkim mamy z dziećmi w wieku 4-14 lat.

Emisję spotów reklamowych zaplanowano w stacjach TVP, TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, TV4, CN oraz tematycznych kanałach At Media.

Dodatkowo, reklamy prasowe pojawią się w poradnikach kobiecych: Claudia, NAJ i Przyjaciółka; magazynach parentingowych: tj. Mamo To Ja, Dziecko, Mamy Przedszkolaka, Cudowne lata w Szkole; prasie dla dzieci (4-14 lat): Witch, Kaczor Donald, Barbie, Świat przygód Hugo, Scooby Doo oraz kolorowankach i krzyżówkach Technopolu. W prasie kampania potrwa do kwietnia br.

Metryczka kampanii:
Czas trwania: 23 lutego – 6 kwietnia br.
Media: TV, prasa
Hasło kampanii: „Taki kisiel, to jest Fisiel!”
Cel kampanii: wizerunkowa
Kreacja spotu: Red8 Communication Group
Produkcja: Graffiti
Media: Starcom
Grafika reklam prasowych: PND Futura.

Spot reklamowy do zobaczenia w serwisie internetowym Delecty pod adresem:

http://www.delecta.pl/firma/Nowy-Fisiel-nowa-kampania.htm


Kolterman Media Communications

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top