Euro RSCG Marketing House tworzy system wspomagający zarządzanie akcjami samplingowymi
Jest to autorski system, wykorzystujący technologię SMS i aplikację WWW. Za pomocą krótkich wiadomości tekstowych, ekipy samplingowe mają możliwość raportowania statusu swojej pracy w szybki i wygodny sposób. Bieżący dostęp do informacji dotyczący czasu oraz jakości pracy daje poczucie kontroli nad sytuacją osobom odpowiedzialnym za przeprowadzenie promocji. Wymiana informacji odbywa się w czasie rzeczywistym, co pozwala na błyskawiczne reagowanie w przypadku pojawienia się nieprzewidzianych trudności.
Rozszerzeniem systemu sms jest aplikacja na stronie WWW, w której osoby zaangażowane w projekt promocyjny, przy pomocy zdjęć dokumentują przebieg poszczególnych akcji samplingowych.
To właśnie synergia obu tych narzędzi umożliwia skuteczne zarządzanie akcjami w terenie, a cały system może być dowolnie dostosowywany w zależności od potrzeb danego klienta.
Euro RSCG Marketing House