Reklama

"Dziel się tym co ważne" - T-Mobile interaktywnie na festiwalu Nowe Horyzonty

Już od 6 lat na 10 wakacyjnych dni Wrocław zamienia się w europejską stolicę artystycznego kina. Nie inaczej jest w tym roku – 21 lipca w mieście wystartowała 11 edycja MFF Nowe Horyzonty, tym razem jednak z nowym sponsorem. Aby wyraźnie zaznaczyć swój udział w tym wyjątkowym wydarzeniu marka T-Mobile zdecydowała się na zorganizowanie dla festiwalowych gości niecodziennej zabawy.

Nawiązując do głównego hasła reklamowego kampanii oraz wykorzystanych w niej symboli, pod adresem www.tworzymychwile.pl udostępniona została aplikacja, dzięki której każdy internauta może stworzyć własną wirtualną bańkę i opisać w niej to, co w danym momencie myśli lub czuje. Aplikacja zintegrowana została z Facebookiem, dzięki czemu, każdą bańką możemy podzielić się ze znajomymi na naszym profilu oraz klikając przycisk 'Lubię to' zagłosować na jej popularność.

Jednak możliwości aplikacji wykraczają poza granice Internetu. Dzięki interaktywnym rozwiązaniom Adumy stworzone przez internautów bańki mogą trafić do szerszej publiczności. W głównym festiwalowym kinie - Heliosie zainstalowana została podłoga iFoot, na której prezentowana jest twórczość uczestników zabawy. Każda przechodząca po podłodze osoba może przebić wyświetlany na niej pęcherzyk i uwolnić ukryte w niej myśli.

Ta niezwykle innowacyjna forma promocji łączy w sobie zalety e-marketingu, social media i interaktywnego outdooru oraz przenosi rozpoczętą w Internecie komunikację z klientem do świata rzeczywistego. Jednocześnie przygotowana aplikacja idealnie oddaje główną ideę marki T-Mobile, która zachęca do dzielenia się z innymi ważnymi dla nas chwilami.

Aduma
Top