Reklama

Chiński Nowy Rok z Tan Viet International

Tan Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął kampanię związaną z obchodami Chińskiego Nowego Roku.

Działania promocyjne prowadzone będą głównie w Internecie i radiu. Celem akcji trwającej od 19 stycznia do 29 marca jest promocja kultury Dalekiego Wschodu i produktów marki TaoTao. Kampanii towarzyszyć będą konkursy oraz degustacje produktów w placówkach sprzedaży. Partnerami prowadzonych działań są portal Interia.pl oraz Radio Zet.

Na potrzeby kampanii uruchomiony został portal www.ChinskiNowyRok.pl, na którym znaleźć można informacje dotyczące tradycji obchodów Chińskiego Nowego Roku, przepisy noworoczne, horoskop chiński, a przede wszystkim konkurs dla konsumentów. Do wygrania w nim jest 10 parowarów marki Tefal oraz monety szczęścia i bogactwa. Serwis internetowy został wykonany przez agencję interaktywną GoldenSubmarine.

Kolejny konkurs, związany z obchodami Chińskiego Nowego Roku, trwa już także na antenie Radia Zet. Do 23 stycznia, słuchacze tej stacji będą mogli wygrać produkty TaoTao oraz zestawy sprzętu do gotowania firmy Tefal (min. parowary i woki).

„Obserwujemy wciąż rosnące zainteresowanie Polaków kulturą Dalekiego Wschodu. Prowadzona przez nas akcja, oprócz oczywiście promocji produktów z naszej oferty, ma na celu przybliżenie tradycji regionu. Na nowouruchomionej stronie www.ChinskiNowyRok.pl wszyscy internauci spragnieni informacji będą mogli nie tylko przeczytać o obchodach tego święta w Chinach, ale także zapoznać się noworocznym menu i wziąć udział w konkursie. Dużym zainteresowaniem cieszy się możliwość sprawdzenia swojego znaku w horoskopie chińskim na podstawie daty urodzin” – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan Viet International.

Działania związane z obchodami Chińskiego Nowego Roku uzupełnione będą promocją produktów TaoTao w placówkach sprzedaży hurtowej i detalicznej. Wykorzystane zostaną materiały POS: Wobblery, zawieszki na regały TaoTao, cenówki, chorągiewki, ulotki. W ramach akcji zaplanowano także przeprowadzenie degustacji mrożonych dań gotowych TaoTao oraz słodko-pikantnego sosu chili TaoTao i czosnkowego sosu chili TaoTao.

Zgodnie z chińskim kalendarzem księżycowym 26 stycznia 2009 rozpoczynają się obchody Nowego Chińskiego Roku. Obecnie będziemy świętować Rok Bawołu. Nowy Rok prowadzony będzie przez żywioł Ziemi, czyli będziemy mieć do czynienia z rokiem Brązowego Bawołu, którego chińska nazwa to Yi Chou. Jest to ponadto 4706 rok czyli 26 rok w 60-letnim cyklu kalendarza chińskiego, który zakończy się 13 lutego 2010 roku. Bawół jest także 2 znakiem w 12 rocznym chińskim cyklu zodiakalnym.
Rok Bawołu jest raczej konserwatywnym rokiem w całym kalendarzu księżycowym, skupionym na tradycji i wartościach. Jest to powolny ale stabilny rok.
Chiński Nowy Rok jest dla Chińczyków jednym z najważniejszych świąt obchodzonych w ciągu roku. Jest ono nazywane Świętem Nowego Roku Księżycowego, ponieważ jego datę wyznacza kalendarz księżycowy. To wyjątkowo radosny czas, kiedy ludzie odrywają się od pracy, aby spotkać się z rodziną i przyjaciółmi. W Chinach Nowy Rok świętuje się przez ponad dwa tygodnie, chociaż same tradycyjne obchody trwają zaledwie kilka dni. Nowy Rok obchodzony wg kalendarza księżycowego, zwany także Świętem Wiosny, celebrowany jest także w innych częściach południowo-wschodniej Azji, m.in. w Wietnamie (gdzie święto to zwane jest Tet), w Malezji, na Tajwanie oraz w Hong-Kongu. Huczne i liczne uroczystości odbywają się także poza granicami tych krajów, we wszystkich dużych skupiskach emigrantów.

Informacje o firmie:
Tan Viet jest jednym z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce. Firma jest obecna na polskim rynku od 1990 roku.
W ofercie przedsiębiorstwa znajdują się produkty kuchni orientalnej oraz produkty typu instant – głównie zupy błyskawiczne z makaronem. Firma zajmuje się również eksportem polskich produktów mleczarskich oraz rolno-spożywczych do krajów Azji, Ameryki oraz Europy Wschodniej.
Firma jest obecna na polskim rynku od 17 latu. Tan Viet dynamicznie i konsekwentnie prowadzi działania umacniające pozycję spółki na rynku FMCG. Oferowane przez firmę produkty dostępne są w większości sklepów w Polsce. Tan-Viet współpracuje z kontrahentami w ponad 20 krajach Europy, Azji i Ameryki Środkowej.
Tan Viet kładzie duży nacisk na stały rozwój i doskonalenie systemu logistycznego przedsiębiorstwa. Jednym z jego podstawowych elementów jest sieć dystrybucji, kształtowana przy udziale przedstawicieli handlowych i współpracy z największymi hipermarketami, supermarketami oraz hurtowniami spożywczymi na terenie całego kraju. Efektem jest dotarcie z ofertą firmy do wszystkich typów sklepów – od małych osiedlowych aż po hipermarkety.


Tan Viet jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę:
* VIFON - zupy i sosy.
Firma jest również  właścicielem marek:
* TaoTao – sosy, makarony, grzyby, owoce i wiele innych produktów orientalnych;
* TOKYOTO – produkty kuchni japońskiej, w tym produkty do sushi;
* KIM LAN – zupy błyskawiczne, sosy, makarony;
* VINI – zupy błyskawiczne.
Więcej informacji na www.tan-viet.com.pl
        

GENESIS PR

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top