Reklama

Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Specjaliści, kierownicy sprzedaży, menedżerowie ds. klientów kluczowych, a także handlowcy, reprezentanci i marketingowcy. Wszyscy Ci pracownicy kontaktują się z klientami.  W jaki sposób mogą trafnie oceniać reakcje klienta? Jakie mają zadać mu pytania? Jak mają go przekonać?

Poznanie reakcji emocjonalnych klienta pozwoli odpowiedzieć na te pytania. Emocji nie można podrobić, z natury są autentyczne. Po co inwestować czas w kontakt z klientem, który gorzej rokuje? Czy nie lepiej skoncentrować się na potrzebach klienta nastawionego pozytywnie? Stosując to skuteczne narzędzie sprzedaży zyskuje się energię do działania: lepszych wyników i mniejszych kosztów emocjonalnych.

Skuteczna rozmowa sprzedażowa
1-2 października 2009, warsztat dwudniowy
http://www.szkolenianakazimierzu.pl/Skuteczna-rozmowa-sprzedazowa.html

Pro Optima

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top