Ricoh i "Eko Flota"
„Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia. Dla Ricoh działania związane z ochroną środowiska są bardzo ważne i wynikają z filozofii zarządzania całego koncernu. Jesteśmy świadomi naszego wpływu na środowisko, wynikającego z użytkowania floty samochodowej i dlatego staramy się pozostawić po nas jak najmniejszy ślad. W tym wypadku najbardziej istotnym działaniem jest zmniejszenie emisji CO2 - powstającego w wyniku spalania paliw poprzez: wybór samochodów o odpowiednich charakterystykach silników, optymalne planowanie tras dojazdu do klientów dla naszych techników serwisu i handlowców oraz odpowiedni "zielony" sposób prowadzenia samochodów, czyli ecodriving, jak również uczestniczenie w akcjach zalesiania jako offset nadwyżki emisji.” – powiedział Paweł Barski – PR & Marketing Communication Manager Ricoh Polska.
W kategorii Eko Flota można było nominować jednego lub kilku klientów, spośród firm korzystających ze średnich lub dużych flot. Ankietowani oceniali między innymi: liczebność floty, średnią emisję CO2 w przeliczeniu na jeden samochód, organizowanie szkoleń dla kierowców na kursach eco-drivingu oraz podejmowanie działań wpływających na obniżenie emisji szkodliwych substancji do atmosfery.
Kategorie nagród obejmowały: Najlepszy Serwis Napraw Mechanicznych, Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy oraz Eko Flotę. Nagrodzeni otrzymali oryginalne statuetki, przygotowane specjalnie na potrzeby konkursu przez artystę-rzeźbiarza. Rzeźby zostały wykonane z recyklingowanych części samochodowych.
INVENTIVE Communication