FORBES z listą 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show biznesu już w sprzedaży
W tym roku w pierwszej dziesiątce znaleźli się m.in. Robert Kubica, Marek Kondrat i Monika Olejnik. Zwycięzca rankingu za udział w kampanii reklamowej mógłby zarobić 857 tys. zł.
Tegoroczny ranking to także zmiana wycen. Trzy lata temu za pierwsze miejsce reklamodawcy byli skłonni zapłacić 800 tys. złotych, w ubiegłym roku wycena spadła do 775 tys., by w tym roku, za sprawą Roberta Kubicy, skoczyć do 857 tys. złotych.
Zwiększyły się wyceny dziennikarzy. W Monikę Olejnik i Tomasza Lisa reklamodawcy chcą zainwestować ok. 700 tys. złotych, choć jeszcze dwa lata temu oferowali 400-500 tys. Dziś tyle warci są mniej popularni publicyści, tacy jak Katarzyna Kolenda-Zaleska czy Jacek Żakowski.
Wynikom towarzyszy raport z obszernym omówieniem tematu oraz lista najdroższych celebrytów opracowana przez amerykańskiego FORBESA.
FORBES z listą 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show biznesu ukazał się w nakładzie 85 tys. egzemplarzy i stałej cenie 9,90 zł.
Axel Springer Polska