Decathlon wybrał VanguardPR
Agencji VanguardPR powierzono organizację trzech eventów otwierających nowe placówki oraz działania z zakresu media relations i employer branding. Pierwsza z imprez odbędzie się w Bielsku-Białej już 26 listopada i potrwa 3 dni. W planie przewidziano liczne atrakcje sportowe oraz imprezę zamkniętą dla vipów. Klient sam zgłosił się do agencji.
Decathlon to międzynarodowa sieć sklepów ze sprzętem sportowym posiadająca ponad 460 oddziałów w 14 krajach, zatrudniająca 43 tysiące pracowników. Firma jest nie tylko jednym ze światowych liderów w dziedzinie produkcji i dystrybucji artykułów sportowych, ale również organizatorem wielu sportowych imprez, aktywnie współpracującym z lokalnymi klubami czy szkołami. Misją firmy jest umożliwienie jak najszerszej ilości osób czerpania radości z uprawiania sportu, a jej ambicją - stać się najlepszym sportowym partnerem środowiska w miejscach, w których jest ona obecna. W Polsce Decathlon posiada obecnie dziesięć placówek. Firma kontynuuje swój dynamiczny rozwój, a koniec tego roku zapowiada się dla Decathlon Polska bardzo owocnie. Na przełomie sierpnia i września rozpoczęto budowę sześciu sklepów Decathlon. Pięć zostanie zakończonych pod koniec roku, a otwarcie szóstego sklepu przewidziane jest na wiosnę 2010 roku. Jeden ze sklepów, który otworzy swe drzwi dla klientów już w tym miesiącu powstaje w Bielsku-Białej. Kolejne w Warszawie i Legnicy.
VanguardPR