Reklama

Tyle zalet w jednym barszczu

Przygotowanie barszczu, to prawdziwa sztuka kulinarna, a efekt nie zawsze jest taki, jakiego się spodziewamy. Z tego powodu w przedświątecznych przygotowaniach na pewno sprawdzi się faworyt Polaków - Barszcz Czerwony Ekspresowy WINIARY. Od lat lider na polskim rynku zup, doceniany przez ogromne rzesze konsumentów za doskonały kolor, smak i idealne doprawienie. W ciągu ostatniego roku Polacy kupili aż 30 milionów torebek Ekspresowego Barszczu Czerwonego (Nielsen, MAT AS 2009). To aż o 20% więcej niż rok wcześniej!

Konsumenci wielokrotnie podkreślają, że dla nich w Barszczu Czerwonym Ekspresowym WINIARY najważniejszy jest kolor - intensywny, mocny i nasycony. W smaku doceniają jego zdecydowany i wyrazisty charakter. Ogromne znaczenie ma również dla nich użycie właściwych przypraw we właściwych proporcjach. Barszcz WINIARY jest według konsumentów idealny pod każdym z tych względów! To sprawdzona, oryginalna receptura oraz wieloletnie doświadczenie marki WINIARY sprawiają, iż barszcz wigilijny będzie pyszny, jak co roku.



Od listopada Barszcz Czerwony Ekspresowy WINIARY wspierany jest kampanią reklamową prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych, w wybranych tytułach prasy kobiecej i handlowej, a także w radio. Ponadto, w punktach sprzedaży zostały przygotowane dodatkowe materiały POS oraz promocje cenowe, które zachęcają konsumentów do ponownego zakupu barszczu, który zawsze się udaje.

Kampanię reklamową Barszczu Czerwonego Ekspresowego WINIARY przygotowała agencja Legend Group, a za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Nestlé Polska
WIĘCEJ INFORMACJI z Nestle Polska S.A. (PRESS BOX) 

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top