Laur Konsumenta i Odkrycie Roku 2010 dla Oshee
Pierwszego lutego ankieterzy konkursu Laur Konsumenta rozpoczęli sondaże, których celem było wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i usług. Ankietowane osoby odpowiadały na pytanie, które produkty, marki i usługi ich zdaniem są najlepsze i najbardziej godne polecenia innym kupującym. W 2010 roku w kategorii Napoje Izotoniczne konsumenci przyznali najwyższą nagrodę marce Oshee.
Również w tym roku konsumenci docenili Oshee Detox, przyznając mu Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010. Oshee Detox to napój, który dzięki swojej unikalnej formule i specjalnie dobranym składnikom (EGCG, aloes, cynk) pomaga utrzymać organizm w dobrej formie przez długi czas. EGCG, to związek naturalnie występujący m.in. w zielonej herbacie, który wspomaga usuwanie z organizmu szkodliwych wolnych rodników. Aloes zawiera szereg związków biologicznie czynnych o właściwościach przeciwzapalnych, natomiast cynki i witamina C są niezbędne do utrzymania równowagi systemu immunologicznego.
Złote godło Laur Konsumenta i Laur Konsumenta - Odkrycie 2010 to dla nas wielkie wyróżnienia - mówi Dominik Doliński/Dariusz Gałęzewski, Członek Zarządu OSHEE Polska - zawsze bardzo zależy nam na satysfakcji naszych Klientów, a nagrody te potwierdzają, że produkty Oshee spełniają ich oczekiwania. Cieszymy się, że Konsumenci docenili produkty marki Oshee, to świetna motywacja do dalszego rozwoju i realizacji naszych planów na najbliższe lata.
Oshee jest dynamicznie rozwijającą się marką, która w ciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła pozycję wicelidera na polskim rynku napojów izotonicznych, przy ciągłym wzroście sprzedaży. Oshee jest numerem jeden w zakresie sprzedaży napojów izotonicznych w hipermarketach wyprzedzając tym samym swoich głównych konkurentów.
OSHEE Polska