Zwycięzcy świeżo upieczeni
Laur Konsumenta to projekt realizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie, czy Przeglądu Gospodarczego. Ideą corocznej kampanii jest zebranie opinii konsumentów na temat produktów z różnych branż oraz wskazanie marki najbardziej znanej i cenionej przez Polaków. W tym roku okazało się, że uznaniem i zaufaniem konsumentów cieszą się produkty spółki Good Food.
Złoty Laur Konsumenta otrzymały wafle ryżowe, natomiast wafelki Milutkie zdobyły srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2010. To prestiżowe wyróżnienie, przyznane aż w dwóch kategoriach, potwierdza silną pozycję Good Food SA na polskim rynku i ciągły wzrost rozpoznawalności marki wśród klientów.
Naturalne, zdrowe, wyjątkowe
Odkrycie Roku 2010, czyli Milutkie, to produkt przeznaczony dla dzieci już od 7 miesiąca życia. Występuje w trzech wariantach smakowych: naturalnym, z dodatkiem musli oraz w czekoladzie deserowej. To pierwsze na rynku polskim wafelki adresowane do najmłodszych. Smaczna i zdrowa przekąska stanowi doskonałą alternatywę dla tradycyjnych łakoci.
Zdobywca Złotego Lauru - firma Good Food, ciągle rozszerza swoją – i tak niezwykle bogatą - ofertę wafli ryżowych, spośród której warto wymienić tradycyjne Wafle Grube w dziesięciu wariantach smakowych, delikatne Wafle Cienkie o najmniejszej grubości wafla na rynku, wyraziste w smaku wafle ryżowo – kukurydziane Jumbo, wafle Bio, które nie zawierają cukru, glutenu i mąki, czy bardzo cenione przez konsumentów wafle ryżowe w czekoladzie mlecznej lub deserowej. Wszystkie wafle produkowane są z naturalnych surowców najwyższej jakości i doskonale sprawdzają się w diecie osób, dla których ważny jest zdrowy styl życia.
Good Food S.A., Skórzewo, ul. Skórzewska 21, 60-185 Poznań, www.goodfood.pl .
GOOD FOOD S.A.