Reklama

Masz problemy z włosami i skórą głowy? Przyjdź na dermokonsultacje marki DORA PHARMACIA.

Z przeprowadzonych przez firmę Dora Pharm badań wynika, że aż 80% Polaków ma problemy z włosami i skórą głowy, często nie zdając sobie z nich sprawy i stosując niedopasowane kosmetyki do pielęgnacji, które – zamiast pomagać - szkodzą.

Obecna od 7 lat na polskim rynku firma Dora Pharm sp. z o.o., dystrybutor dostępnych w polskich aptekach włoskich dermokosmetyków, opiera strategię sprzedaży swoich produktów na przygotowywaniu komputerowej diagnozy włosa przeprowadzanej przez dermokonsultantki, które regularnie odwiedzają partnerskie apteki oferujące kosmetyki DORA PHARMACIA, oferując badanie włosów i skóry głowy za pomocą profesjonalnego sprzętu diagnostycznego, a następnie doradzając wybór odpowiednich preparatów. Dzięki temu, jeszcze przed dokonaniem zakupu wybranego produktu, pacjent odpowiada na szereg pytań mających na celu szczegółowe poznanie jego problemu, a dermokonsultantka zapisuje uzyskane w ten sposób informacje w przygotowanym do tego celu formularzu. Przy pomocy specjalnego mikroskopu o dużej skali powiększenia badana osoba widzi na ekranie komputera obraz swojej skóry głowy oraz włosów, podczas kiedy dermokonsultantka odpowiada na pojawiające się pytania, wyjaśnia szczegóły, wskazuje przyczyny występujących problemów oraz produkty, które rozwiążą dany problem. Po zakupie produktu pacjent otrzymuje zaproszenie na wizytę kontrolną.

„Dermokonsultacje to najlepszy sposób na pomoc pacjentowi odczuwającemu dyskomfort związany z problemami włosów i skóry głowy, zwłaszcza, że większość osób nie ma wystarczającej ilości czasu na oczekiwanie w kolejkach do gabinetów lekarskich, a może skorzystać z porad fachowca przy okazji zakupów w aptece.” – mówi Katarzyna Gancewska, Manager Generalny w Dora Pharm. „Przez wszystkie lata, podczas których nasze dermokonsultantki badały pacjentów w aptekach, uzyskaliśmy ogromną wiedzę, która pozwoliła nam stworzyć linie i receptury kosmetyków przeznaczone do specyficznych problemów włosów i skóry głowy, z jakimi walczą na co dzień Polacy. Co więcej, taka bezpośrednia forma rozpoznawania potrzeb i problemów danego klienta pozwala na dokładną i trafną diagnozę” – dodaje.

Dermokosmetyki DORA PHARMACIA są sprzedawane w 5 liniach produktowych, przeznaczonych do rozwiązywania konkretnych problemów ze skórą głowy i włosami:

Linia wzmacniająca – do włosów nadmiernie wypadających
Linia przeciwłupieżowa – do skóry głowy dotkniętej problemem łupieżu suchego lub tłustego
Linia seboregulująca – do skóry głowy i włosów nadmiernie przetłuszczających się
Linia odżywcza – do suchych włosów i skóry głowy
Linia regenerująca – do cienkich i delikatnych włosów


Dodatkowe informacje o produktach marki DORA PHARMACIA, adresy aptek partnerskich oraz terminy dermokonsultacji dostępne są na stronie firmowej producenta: http://dorapharm.eu/dermokonsultacje.html

Tabasco Media Communications

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top