Inter Partner Assistance dla klientów Ryanair
Dokonując rezerwacji biletów na lot liniami Ryanair pasażerowie będą mogli zapewnić sobie dodatkową ochronę. Pakiet oferowany pasażerom obejmie swoim zakresem pomoc medyczną oraz wsparcie w przypadku utrudnień w podróży.
Pakiet zawiera takie świadczenia jak odszkodowanie w przypadku odwołania lotu, opóźnień podróży oraz zwrot kosztów w przypadku rezygnacji z lotu i przy przedłużającym się pobycie związanym z opóźnieniem lotu. Ubezpieczonym pasażerom Ryanair będzie przysługiwała również wypłata pieniędzy w przypadku zagubienia lub opóźnienia w dostarczeniu bagażu. Pomoc finansowa obejmie także przypadek utraty paszportu, dowodu osobistego i kart płatniczych.
Na liście usług z zakresu ochrony medycznej znajdzie się transport medyczny do placówki medycznej, a gdy to konieczne, z powrotem do kraju. Gdy zajdzie taka potrzeba specjaliści z Inter Partner Assistance zorganizują również pomoc dentystyczną pasażerowi z bólem zębów, pokrycie kosztów przedłużonego pobytu spowodowanego problemami zdrowotnymi, transport dzieci chorego oraz wypłatę dodatku na czas jego pobytu w szpitalu.
Sprzedaż pakietów dla pasażerów Ryanair jest efektem międzynarodowej umowy podpisanej pomiędzy przewoźnikiem a Grupą AXA Assitance, której częścią jest Inter Partner Assistance Polska. AXA Assistance ma bogate doświadczenie w obsłudze pakietów ochronnych dla klientów linii lotniczych. Grupa obsługuje w tym zakresie również Sky Europe.
Inter Partner Assistance (www.ipa.com.pl) to marka należąca do Grupy AXA Assistance wchodzącej z kolei w skład Grupy AXA. Inter Partner Assistance Polska świadczy usługi od 1994 roku w sektorze podmiotów instytucjonalnych (działalność o charakterze B2B2C). Zasięgiem Grupa AXA Assistance obejmuje cały świat, posiadając swoje filie w ponad 30 krajach, a w pozostałych – sieć korespondentów. Inter Partner Assistance Polska zapewnia swoim klientom kompleksowe rozwiązania assistance w Polsce i za granicą - poza assistance medycznym, podróżnym i prawnym także assistance samochodowy, assistance domowy, szeroką gamę produktów związanych z ochroną zdrowia, pakiety świadczeń informacyjnych i usługowych o charakterze lifestyle, specjalistyczne usługi likwidacji szkód ubezpieczeniowych i wiele innych związanych z niesieniem pomocy i informacji potrzebnych na co dzień. Obecnie pod ochroną spółki, za pośrednictwem jej klientów korporacyjnych, znajduje się około 5,2 milionów Polaków. Polityka jakościowa Inter Partner Assistance Polska kształtowana jest w oparciu o metodologię Six Sigma (AXA Way).
Multi Communications