Wakacyjna alternatywa konferencyjna
Takie rozwiązanie, daje firmom planującym w najbliższym czasie organizację spotkań firmowych, wymierne korzyści, a mianowicie oszczedność na poziomie nawet 5000 PLN, co ma niebagatelne znaczenie dla organizatorów przy budżetowaniu tego typu wydarzeń.
Dodatkowym atutem organizacji konferencji w Crown Piast Hotel & Park***** jest sposobność wykorzystania tętniącego życiem o tej porze roku ogrodu. Znajduje się tu drewniana karczma regionalna, w której organizowane są pikniki, spotkania tematyczne, a nawet koncerty na świeżym powietrzu. Możliwość skorzystania z takiego rozwiązania z pewnością urozmaici każde spotkanie firmowe.
Proponowane przez Hotel sale to Olimpia (do 170 osób), Flora (do 180 osób) oraz Arkadia (do 350 osób). Wszystkie one wyposażone są standardowo w profesjonalny sprzęt konferencyjny ze stałym łączem internetowym i nowoczesną infrastrukturą techniczną. Charakteryzują je przestronność wnętrza, doskonały system klimatyzacyjny, naturalne oświetlenie, a także możliwość pełnego zaciemnienia. Ponadto sale mogą być łączone w rozmaitych układach z uwzględnieniem dowolnej konfiguracji, co daje pełną swobodę w dostosowaniu do potrzeb komunikacyjnych oraz w dopasowaniu do ilości uczestników konferencji.
Crown Piast Hotel & Park*****