Reklama

Nowy miesięcznik. Ukazał się pierwszy numer Haxel News.

Marcowym numerem Haxel Events & Incentive rozpoczyna wydawanie nowego newslettera.
Czytaj więcej: Nowy miesięcznik. Ukazał się pierwszy numer Haxel News.

"Najwarzywniejszy" sponsor programów

Z początkiem marca rozpoczęła się telewizyjna kampania uniwersalnej przyprawy do potraw marki Warzywko.
Czytaj więcej: "Najwarzywniejszy" sponsor programów

DUKA w Internecie

Znana sieć sklepów DUKA zwiększa swoją aktywność w Internecie. Przygotowany został nowy serwis WWW zintegrowany ze sklepem on-line oraz rozpoczęła się kampania reklamowa w Internecie. Za przygotowanie kampanii i serwisu odpowiada firma Afilo.
Czytaj więcej: DUKA w Internecie

Pro-Creation wykonała kreację dla projektu GazetaPraca.pl

Agencja interaktywna Pro-Creation przygotowała kreację reklamową dla Internetowych Targów Pracy organizowanych przez serwis GazetaPraca.pl. Projekty emitowane będą w Internecie, prasie i nośnikach cityinfo.
Czytaj więcej: Pro-Creation wykonała kreację dla projektu GazetaPraca.pl

TVS dostępna dla ponad 200 tys. cyfrowych abonentów Vectry

Od marca wszyscy abonenci Vectry korzystający z cyfrowego odbioru programów telewizyjnych zyskują dostęp do jednego z najciekawszych programów regionalnych – TVS. Już wkrótce program zostanie udostępniony także w standardzie HD.
Czytaj więcej: TVS dostępna dla ponad 200 tys. cyfrowych abonentów Vectry

Nowa kampania Telefonii DIALOG - Nieskończone możliwości

 Dzisiaj ruszyła kampania reklamowa najnowszej promocji Telefonii DIALOG – „Nieskończone możliwości”. Głównymi jej elementami są: spoty radiowe, reklama prasowa oraz outdoor (billboardy, city lighty oraz air boardy).
Czytaj więcej: Nowa kampania Telefonii DIALOG - Nieskończone możliwości

XANDU Advertising Agency nastawia się na Chilli ZET

Z początkiem marca ruszyła kampania launch‘owa nowego radia na rynku - Chilli ZET. Odważna koncepcja kreatywna odwołuje się do sensualnych przyjemności, których dostarcza słuchanie muzyki.
Czytaj więcej: XANDU Advertising Agency nastawia się na Chilli ZET

Łukasz Ciechanek kierownikiem ds. rozwoju sieci wydawców w Adkontekst

Łukasz Ciechanek awansował w NetSprint.pl na stanowisko kierownika ds. rozwoju sieci wydawców w sieci reklamowej Adkontekst. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za kreowanie strategii rozwoju sieci, pozyskanie i utrzymanie kluczowych partnerów zainteresowanych emisją reklam kontekstowych oraz za koordynację projektów wdrożeniowych.
Czytaj więcej: Łukasz Ciechanek kierownikiem ds. rozwoju sieci wydawców w Adkontekst

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top