Reklama

"Najwarzywniejszy" sponsor programów

Z początkiem marca rozpoczęła się telewizyjna kampania uniwersalnej przyprawy do potraw marki Warzywko.


Celem miesięcznej kampanii sponsoringowej jest budowanie wizerunku Warzywka jako przyprawy uniwersalnej o mocno warzywnym smaku. Spot kładzie nacisk właśnie na tę cechę charakterystyczną produktu podkreślając ją w haśle głównym „Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni”.



Emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano na cały marzec 2009 r. Filmy pojawią się na antenie popularnych stacji telewizyjnych towarzysząc takim programom jak: Kulisy M jak Miłość (TVP2), Prognoza Pogody (Polsat), Detektywi i W11 (TVN) oraz Pogoda (TVN Meteo). Marka Warzywko będzie także sponsorem nowego w ramówce TVN Style magazynu zdrowotnego zatytułowanego „Cała prawda o jedzeniu”.

Planowaniem i zakupem czasów antenowych zajął się dom mediowy Starcom. Kreację kampanii wykonała agencja reklamowa Just - art director Małgorzata Gontarczuk i account manager Paweł Grzybowski. Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Graffiti Film. Działania PR dla marki Warzywko prowadzi agencja Effective Public Relations.

Warzywko to odpowiednio wyważona kompozycja suszonych warzyw pochodzących z polskich pól: marchwi, cebuli, liści selera, natki pietruszki, papryki, pomidorów, najlepszych przypraw i soli. Jako najbardziej warzywna przyprawa uniwersalna pomaga przyrządzać potrawy, których naturalny, domowy smak i delikatny aromat przypadnie do gustu całej rodzinie.


Informacje o firmie Podravka
Podravka jest najsłynniejszą firmą chorwacką, znaną przede wszystkim z produkcji spożywczej. Firma posiada w swojej ofercie bardzo szeroką gamę produktów. Ma doświadczenie zarówno w produkcji przetworów mięsnych, dań gotowych, dodatków do potraw, jak i odżywek dla dzieci, słodyczy, herbat oraz napojów. W Polsce znana jest jako największy specjalista w dziedzinie przypraw i dodatków do potraw, głównie dzięki Vegecie. Firma powstała jeszcze przed drugą wojną światową, a jej początki były skromne i niczym nie zapowiadały dzisiejszych osiągnięć. W 1934 roku bracia Mateusz i Marian Wolf założyli małą przetwórnię owoców, która później stała się podstawą Podravki. Po drugiej wojnie światowej fabryka została znacjonalizowana i otrzymała obecną nazwę. Marka Vegeta pojawiła się na rynku w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W latach sześćdziesiątych Vegeta dotarła również za granicę. Podravka sprzedaje obecnie swoje produkty w 40 krajach świata i zatrudnia ok. 7400 pracowników. Koncern ma firmy w 17 krajach na całym świecie, a fabryki w 5 krajach – Chorwacji, Słowenii, Czechach, Słowacji i od 2000 roku także w Polsce.

Effective Public Relations

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top