Reklama

FUTU Magazine bezpłatnie udostępnia przestrzeń reklamową organizacjom proekologicznym

Bezpłatne udostępnienie przestrzeni reklamowej organizacjom pozarządowym na łamach FUTU Magazine wiąże się z ukazującym się lutowo-marcowym, nowym numerem magazynu – FUTU SUSTAINABILITY. Za temat przewodni otwierający 2009 rok FUTU uznało ideę zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności za środowisko naturalne oraz ich odzwierciedlenie m.in. w marketingu, designie, sztuce i modzie.

Odpowiedzialność designu, proekologiczne strategie biznesowe oraz ich niewłaściwe wykorzystanie, tzw. greenwashing, a także hasło 3P (People, Planet, Profit – ludzie, planeta, zysk), to tematy, które redakcja magazynu postanowiła poruszyć z zaproszonymi do numeru gośćmi. Wśród nich znaleźli się Majorje Ellis Thomson, Kenja Hara, David Carlson, Piotr Jagielski i Paweł Kudzia. Najnowszy numer FUTU /www.futu.pl/ zaprojektował światowej sławy designer – Vince Frost /www.frostdesign.com.au/. W ramach współpracy Vince Frost zaprojektował także 16 stron reklamowych dla wybranych międzynarodowych organizacji pozarządowych zajmujących się zrównoważonym rozwojem czyli tzw. sustainability. Wśród zaproszonych do projektu znalazła się także polska Grupa EFTE /www.efte.org/, promująca sprawiedliwy handel i etyczną konsumpcję. W druku nowego numeru FUTU, tak jak w poprzednich, wykorzystano certyfikowany papier ekologiczny FSC pochodzący z lasów perspektywicznie zarządzanych /www.fsc.org/.

W dziale SELF znajdzie się wywiad z Kenja Harą – japońskim designerem, kuratorem, a od 2001 roku – dyrektorem kreatywnym japońskiej firmy MUJI. W 2004 roku gościł on w Polsce na zaproszenie Centrum Sztuki i Kulury Japońskiej Manggha, gdzie otwierano jego wystawę. Był także autorem ceremonii otwarcia i zamknięcia olimpiady w Nagano.

Dział PEOPLE otwiera ekskluzywny wywiad z Majorje Ellis Thomson, cenioną międzynarodową ekspertką w kwestiach takich jak komunikacja w poszerzonej UE, marketing zaangażowany społecznie, odpowiedzialność społeczna biznesu.

W dziale PEOPLE prezentuje też sylwetki twórców, którzy inspirują się naturą. W nowym numerze znajdą się prace wybitnych fotografów – Nobuyoshi Arakiego, autora cyklu Painting Flowers oraz Alexandra von Reisvitza, twórcy portretów zwierząt – Animal Stars. Znajdą się tu także teksty o artyście Olafurze Eliassonie i projektancie mody – Husseynie Chalayanie.

O FUTU Magazine

FUTU Magazine to dwujęzyczny (polsko-angielski) magazyn, ukazujący się w formie ekskluzywnego albumu sześć razy w roku. Redaktorem naczelnym pisma jest Martyna Bednarska-Ćwiek, wydawca to agencja komunikacji marketingowej Publishing & Design Group. Magazyn koncentruje się na prezentowaniu nieprzeciętnych osobowości, unikatowego designu, architektury i mody. Integralną częścią pisma są dodatki oraz plakaty. Oprócz starannie zaprojektowanej szaty graficznej, o wyjątkowym charakterze FUTU decyduje także sposób dystrybucji. W Polsce magazyn dostarczany przez kuriera, trafia wprost do wyselekcjonowanego grona odbiorców. Target magazynu stanowią osoby powyżej 30 roku życia, głównie single i DINKY (Double Income No Kids Yet). Są to konsumenci dóbr premium, interesujący się designem, poszukujący inspiracji, posiadający większe niż przeciętne potrzeby estetyczne i kulturalne. Obecny nakład FUTU wynosi 6500 sztuk, z czego 1000 egzemplarzy trafia za granicę. Znaleźć go można m.in. w takich kultowych dla designu miejscach jak paryski concept store Colette, 10 Corso Como z Mediolanu, londyńskie Magma Book Store czy Tate Modern, a także w wybranych księgarniach w Nowym Jorku.


O Frost Design

Frost Design dostarcza interdyscyplinarne rozwiązania w designie dla międzynarodowych klientów. Brytyjski projektant Vince Frost założył Frost Design w 1994 w Londynie. Australijski oddział powstał w Sydney w 2004 roku. Studio zatrudnia 38 projektantów: architektów, grafików, projektantów wnętrz, IT oraz projektantów form przemysłowych. Projekty studia łączące różne dziedziny designu, obejmują identyfikację wizualną korporacji, wydawnictwa drukowane, web design i projekty wnętrz. Frost Design słynie z ekologicznego podejścia do designu. Promując proekologiczne postawy, studio określa się mianem “carbon neutral”. Wśród licznych nagród dla Vince'a Frosta wymienić można Żółty Ołówek przyznawany przez międzynarodowa fundację D&AD, nagrody Nowojorskiego Stowarzyszenia Projektantów Prasowych oraz Nowojorskiego i Tokijskiego Klubu Dyrektorów Kreatywnych /www.frostdesign.com.au/.

FUTU Magazine

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top