Reklama

Nowe wydanie specjalne POLITYKI - POMOCNIK MEDYCZNY

W czwartek 12 listopada 2009 r. w sprzedaży pojawi się nowa publikacja POLITYKI Spółdzielni Pracy zatytułowana POMOCNIK MEDYCZNY. Wydanie specjalne „Polityki” POMOCNIK MEDYCZNY jest praktycznym przewodnikiem po najczęściej spotykanych problemach zdrowotnych, wzbogaconym opiniami ekspertów. Stanowi kompendium wiedzy  pomocne w uśmierzaniu codziennych dolegliwości oraz w samoobserwacji objawów świadczących o poważniejszych chorobach.

W POMOCNIKU zachęcamy do mądrej dbałości o zdrowie: niezbędnych szczepień i badań. Tłumaczymy, jak czytać wyniki badań, podpowiadamy, co można samemu leczyć w domu, jak długo i czym. Poruszamy temat chorób, o których zazwyczaj wstydzimy się rozmawiać. Wyjaśniamy przed czym się zabezpieczyć wyruszając na zimowy urlop – nie tylko w góry na narty, ale także w tropiki. Proponujemy również 5 zestawów ćwiczeń na różne dolegliwości.

Autorem wszystkich tekstów w POMOCNIKU MEDYCZNYM jest Paweł Walewski, publicysta działu naukowego „Polityki”. Zawód lekarza porzucił na rzecz dziennikarstwa medycznego i od 13 lat zajmuje się popularyzacją wiedzy z tego zakresu. Jest absolwentem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Laureat wielu krajowych i międzynarodowych nagród prasowych, m.in.: Grand Press, Best Cancer Reporter Award, Embrace Award, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Niemieckich Dziennikarzy Medycznych. Za swoją działalność popularyzatorską otrzymał także tytuł Rzecznika Chorych na Raka, nagrodę Czerwonej Kokardki przyznawaną przez środowiska osób żyjących z HIV/AIDS oraz Odznaczenie Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.

POMOCNIK MEDYCZNY będzie miał 116 stron objętości i ukaże się w formacie 205 x 270 mm. Cena egzemplarzowa wyniesie  17,99 zł. Będzie do kupienia w dobrych punktach sprzedaży prasy i na www.skleppolityki.pl . POMOCNIK MEDYCZNY będzie promowany w telewizji  (TVN24, TVN Style, Discovery Channel i Discovery World), w radiu (Radio TOK FM, Polskie Radio Program III i Radio Zet), w Internecie (Onet, Wirtualna Polska i Gazeta.pl) oraz w „Polityce” i „FORUM”. Za kreację spota telewizyjnego odpowiada agencja Adah Advertising, kampanię zaplanował dom mediowy Starcom.

Tygodnik POLITYKA

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top