Ruszyła nowa kampania VIFON
Działania promocyjne w styczniu i lutym prowadzone są głównie w formie outdoorowej. Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki VIFON.
Plakaty promujące zupę VIFON Kurczak Złoty można znaleźć w 25 miastach Polski na nośnikach typu Citylight, Billboard 12 i 18 oraz Frontlight . Kampania pod hasłem „VIFON....i robi się gorąco” zostanie także uzupełniona o rozgłośnie radiowe.
„Tym razem postanowiliśmy odejść od znanej wszystkim reklamy zup VIFON pod hasłem „Zalewasz?” i cofnąć się w czasy nieprzewidywalnych i szalonych lat 30-tych. Mamy nadzieję, że nasz nowy pomysł spodoba się konsumentom, a hasło „VIFON....i robi się gorąco” – podobnie jak „Zalewasz?” - wejdzie do potocznego słownika Polaków. Slogan kampanii nawiązuje oczywiście także do naszych produktów, niezastąpionych w mroźne dni – rozgrzewających i sycących” – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan-Viet International.
Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Tan-Viet. Autorem kreacji jest agencja Soul&Mind.
Tan-Viet International – jedyny w Polsce importer zup VIFON - prowadzi intensywne działania promocyjne swojego flagowego produktu. Rok 2008 upłynął pod hasłem kampanii reklamowych „VIFON - zalewasz?”. Spoty promujące zupki VIFON można było zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w Polsacie i TVN, w kinach (Cinema City, Kinoplex, Multikino oraz Silverscreen), a także usłyszeć na antenie RMF FM, RMF MAXX oraz ESKA.
Informacje o firmie:
Tan-Viet jest jednym z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce. Firma jest obecna na polskim rynku od 1990 roku.
W ofercie przedsiębiorstwa znajdują się produkty kuchni orientalnej oraz produkty typu instant – głównie zupy błyskawiczne z makaronem. Firma zajmuje się również eksportem polskich produktów mleczarskich oraz rolno-spożywczych do krajów Azji, Ameryki oraz Europy Wschodniej.
Firma jest obecna na polskim rynku od 17 latu. Tan-Viet dynamicznie i konsekwentnie prowadzi działania umacniające pozycję spółki na rynku FMCG. Oferowane przez firmę produkty dostępne są w większości sklepów w Polsce. Tan-Viet współpracuje z kontrahentami w ponad 20 krajach Europy, Azji i Ameryki Środkowej.
Tan-Viet kładzie duży nacisk na stały rozwój i doskonalenie systemu logistycznego przedsiębiorstwa. Jednym z jego podstawowych elementów jest sieć dystrybucji, kształtowana przy udziale przedstawicieli handlowych i współpracy z największymi hipermarketami, supermarketami oraz hurtowniami spożywczymi na terenie całego kraju. Efektem jest dotarcie z ofertą firmy do wszystkich typów sklepów – od małych osiedlowych aż po hipermarkety.
Tan-Viet jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę:
* VIFON - zupy i sosy.
Firma jest również właścicielem marek:
* TaoTao – sosy, makarony, grzyby, owoce i wiele innych produktów orientalnych;
* TOKYOTO – produkty kuchni japońskiej, w tym produkty do sushi;
* KIM LAN – zupy błyskawiczne, sosy, makarony;
* VINI – zupy błyskawiczne.
Więcej informacji na www.tan-viet.com.pl
GENESIS PR