Nowy Fisielowy kubek od Delecty na ekranach TV
Fisielowy kubek wzbogacił ofertę deserów Delecty dla dzieci, opatrzonych wizerunkiem królika Fisiela. Pyszny owocowy kisiel z dodatkiem marchewki można teraz przygotować w kilka chwil, dodając jedynie gorącą wodę.
Celem kampanii pod hasłem: „Taki kisiel, to jest Fisiel!” jest konsekwentna edukacja konsumentów w zakresie konceptu: pierwszy kisiel owocowy z marchewką – teraz w wersji bez gotowania! Akcja reklamowa ma w założeniu zwiększyć świadomość wizerunku dziecięcego bohatera Królika Fisiela, a w dłuższej perspektywie, przełożyć się na wzmocnienie pozycji marki Delecta w kategorii deserów w proszku.
Na potrzeby bieżącej kampanii adaptowano spot utrzymany w czarno-białej, rysunkowej estetyce, spójnej z dotychczasową komunikacją reklamową marki. Film przygotowała agencja Red8 Communication Group. Emisje spotów Starcom zaplanował w TVP1, TVP2, TV4, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TVN Style oraz kanałach dziecięcych AT MEDIA.
Metryczka kampanii:
Czas trwania: 19 października – 15 listopada br. (emisja spotów), billboardy sponsorskie przed Wieczorynką w TVP1 do 30 listopada br.
Media: TV
Hasło kampanii: „Taki kisiel, to jest Fisiel!”
Cel kampanii: produktowa
Kreacja spotu: Red8 Communication Group
Produkcja: Graffiti
Media: Starcom
Kolterman Media Communications