"Wyprodukowano dla przyjemności" Grupa Saatchi dla Cadbury Wedel
Założenia kampanii opierają się na przekonaniu, że na całym świecie powody, dla których ludzie jedzą czekoladę są takie same – robią to dla przyjemności. Dlatego też formuła spotu została tak skonstruowana, aby rozweselić, dawać przyjemność taką jaką daje jedzenie czekolady.
Kategoria czekolad komunikuje się w sposób jednolity i tradycyjny, dla lidera kategorii, jakim jest marka Wedel naturalnym krokiem jest wyjście poza schematy komunikowania się i wyznaczenie nowych trendów – mówi Igor Kaleński, CEO Grupy Saatchi & Saatchi.
Kampania realizowana będzie w TV (spoty 45” i 30”), prasie, outdoorze, materiałach POS oraz kinie (spot 45”); gdzie prowadzone działania będą się wzorować na prawdziwej kampanii premiery filmowej (standy, ulotki).
Podmiotami w Grupie Saatchi, które są odpowiedzialne za egzekucję projektu są: Saatchi & Saatchi Communications odpowiedzialne za adaptację spotu i kreację materiałów ATL natomiast Saatchi & Saatchi Direct za przygotowanie materiałów POS.
Start kampanii: 8 października 2009
Account Team: Paulina Ufel Anna Żurek
Dyrektor kreatywny: Agnieszka Niska
Kreacja:. Bożena Ślaga, Radek Kotapka
Producent: Olga Kotas
Planowanie i zakup mediów: Zenith Optimeda Group
Marketing & Communications Consultants