Reklama

"Wyprodukowano dla przyjemności" Grupa Saatchi dla Cadbury Wedel

Grupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii czekolad Cadbury Wedel, mającej na celu zakomunikowanie rdzennych wartości marki w innowacyjny sposób.

Założenia kampanii opierają się na przekonaniu, że na całym świecie powody, dla których ludzie jedzą czekoladę są takie same – robią to dla przyjemności.  Dlatego też formuła spotu została tak skonstruowana, aby rozweselić, dawać przyjemność taką jaką daje jedzenie czekolady.



Kategoria czekolad komunikuje się w sposób jednolity i tradycyjny, dla lidera kategorii, jakim jest marka Wedel naturalnym krokiem jest wyjście poza schematy komunikowania się i wyznaczenie nowych trendów – mówi Igor Kaleński, CEO Grupy Saatchi & Saatchi.

Kampania realizowana będzie w TV (spoty 45” i 30”), prasie, outdoorze, materiałach POS oraz kinie (spot 45”); gdzie prowadzone działania będą się wzorować na prawdziwej kampanii premiery filmowej (standy, ulotki).

Podmiotami w Grupie Saatchi, które są odpowiedzialne za egzekucję projektu są: Saatchi & Saatchi Communications odpowiedzialne za adaptację spotu i kreację materiałów ATL natomiast Saatchi & Saatchi Direct za przygotowanie materiałów POS.


Start kampanii:  8 października 2009
Account Team: Paulina Ufel Anna Żurek
Dyrektor kreatywny: Agnieszka Niska
Kreacja:. Bożena Ślaga, Radek Kotapka
Producent: Olga Kotas
Planowanie i zakup mediów: Zenith Optimeda Group

Marketing & Communications Consultants

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top