CIN&CIN Klucz do rozkoszy - przykuj swoją uwagę - nowa kampania marki CIN&CIN
CIN&CIN rozpoczyna nową akcję marketingową pod hasłem „Klucz do rozkoszy”.
Działania prowadzone będą od 16 października do 30 listopada na stronie internetowej www.OdkrytePragnienia.pl oraz podczas dwóch październikowych weekendów 16-18 i 23-25 w sieci marketów Tesco i Auchan na terenie całego kraju.
Akcja ma charakter prosprzedażowy oraz wizerunkowy. Ma na celu podniesienie sprzedaży produktów CIN&CIN oraz podkreślenie głównych wartości tworzących markę: emocje, erotyzm, namiętność pomiędzy kobietą i mężczyzną. Kampania stworzona specjalnie dla kobiet z wyobraźnią, lubiących eksperymentować z partnerem.
W ramach działań BTL w supermarketach Tesco i Auchan przeprowadzona zostanie akcja promocyjna wsparta wyjątkowo zmysłową kampanią wizerunkową. Seria win musujących CIN&CIN sprzedawana będzie wraz z gadżetem w postaci kajdanek z czerwonym i czarnym futerkiem. Dodatkowo kajdankami do półek sklepowych przykuci zostaną hości. Mężczyźni będą zachęcać klientki do zakupu produktów marki CIN&CIN.
Na wszystkich butelkach pojawią się zawieszki z informacją o konkursie organizowanym przez markę CIN&CIN wraz z zaproszeniem na stronę internetową www.OdkrytePragnienia.pl. Konkurs będzie przygotowany specjalnie dla Pań, a mężczyźni będą mogli odkryć wreszcie klucz do kobiecej rozkoszy. Quiz pojawi się na stronach serwisu, w specjalnie do tego przygotowanej zakładce i będzie gwarancją wyśmienitej zabawy. Zadaniem każdej z Pań będzie wybór miejsca, do którego najchętniej przykułaby swojego partnera.
Dla najgorętszych wpisów przewidziano nagrody – jest to zestaw kajdanek do zabawy we dwoje.
Tomasz Gasiński Senior Brand Manager marki CIN&CIN: „CIN&CIN kolejny raz uwodzi i zaskakuje głównie kobiety, do których kierujemy nasz niekonwencjonalny i pikantny przekaz. Jesteśmy z komunikacją w miejscach, w których możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa. W punktach sprzedaży przykuty do półki z winami musujacymi, przystojny host, ma wzbudzić efekt pozytywnego zaskoczenia u konsumentki i namówić ją do odkrycia "Klucza do rozkoszy". Dodatkowo rozpoczynamy konkurs na stronie www.OdkrytePragnienia.pl gdzie, najbardziej kreatywne odpowiedzi na pytanie „Gdzie najlepiej przkuć swojego partnera?", zostaną nagrodzone specjalnym gadżetem od CIN&CIN...”.
Kreację i pomysł przygotowała Agencja 180heartbeats, za działania PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western.
CIN&CIN zaprasza na stronę www.OdkrytePragnienia.pl
Kuźnia PR