Sukces PROMO GIFTS
Pozyskanie środków unijnych z Unii Europejskiej w ramach programu Innowacyjna Gospodarka dało firmie Promo Gifts możliwość zorganizowania szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli branży reklamowej, którym towarzyszyły ogólnodostępne spotkania dostawców artykułów promocyjnych z agencjami reklamowymi i końcowymi klientami. Projekt PROMO GIFTS odbył się w dniach 8-10 września br. 2009 w Warszawie. Impreza zgromadziła czołowe firmy z branży artykułów promocyjnych.
Wydarzenie PROMO GIFTS stanowiło doskonałą okazję do prezentacji aktualnych trendów, porównania najlepszych propozycji rynkowych i nowości produktowych w sektorze artykułów promocyjnych, a przede wszystkim – do nawiązania bezpośrednich kontaktów z dostawcami produktów i usług branży artykułów promocyjnych. Wiele firm pokazało po raz pierwszy katalogi z ofertą świąteczną. Profesjonalne spotkania branżowe b2b okazały się efektywną wymianą informacji o produktach, rynkach czy konkurencji.
- Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni tak dużą frekwencją na spotkaniach Promo Gifts. Podobała nam się koncepcja połączenia inicjatyw poszczególnych dostawców w zakresie spotkań z klientami i prezentacji oferty w jednym miejscu i czasie. Nam dostawcom daje to możliwość poznania większej liczby klientów. Klientom ułatwia nawiązywanie kontaktów
z dostawcami i zapoznanie się z wieloma ofertami nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu. Uważamy, że takie spotkania powinny być organizowane każdego roku i mieć charakter cyklu mającego swoje odsłony nie tylko w Warszawie, ale także w innych dużych miastach w całej Polsce – mówi Karolina Mądra, sales& marketing manager z firmy Topico Polska.
- Cieszymy się, że nowa formuła spotkań b2b została tak dobrze przyjęta zarówno przez dostawców jak i agencje reklamowe. Wyznacznikiem sukcesu imprezy są plany jej kontynuacji w 2010 r. w dwóch edycjach. Kolejny etapem działań będzie stworzenie portalu branży artykułów promocyjnych, który zadebiutuje już w styczniu 2010 r. Cieszy nas również, że impreza stała się możliwością pozyskania nowych Członków PIAP, którzy widzą perspektywę rozwoju rynku również w aktywnej działalności samorządu gospodarczego - mówi Marzena Ziarkowska, marketing manager Promo Gifts.
Projektowi Promo Gifts towarzyszyły także trzydniowe szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli branży reklamowej, które sprzedały się w błyskawicznym tempie. Cykl szkoleń pod hasłem „Sprzedawać zawsze – czyli jak pozyskać i utrzymać klienta w dzisiejszej sytuacji rynkowej?” skierowany był do osób pracujących w branży artykułów promocyjnych/upominków reklamowych. Szkolenia poprowadziła firma doradczo-szkoleniowa Integra Consulting.
W gronie wystawców Promo Gifts znalazły się firmy: Inspirion Polska, Ivory, JettStudio, Macma, Midoceanbrand Polska, MM Brown (Chocolissimo), Orcas Polska, Orientgift Polska, Rodan Agencja Reklamowa, Topico Polska, FF Linea, DeGaj Studio oraz Headwear.
Partnerami imprezy byli: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Notus Dom Kredytowy, ProNotus, InPost, Flash Press Media, OOH magazine, Nowoczesna Firma, Marketeo, Unisto, Maxibit, Nespresso.
www.giftsonline.pl
www.oohmagazine.pl
OOH magazine
WIĘCEJ INFORMACJI Z OOH Magazine / PROMO EXPO (PRESS BOX)