Kamikaze tworzy wirtualny świat marki Łowicz
„Zależało nam przede wszystkim na tym, aby serwis wzmacniał wizerunek marki i istotnie wyróżniał Łowicz wśród marek konkurencyjnych obecnych w sieci, lecz również, aby oferował użytkownikom pełną informację o naszych produktach zaprezentowaną w atrakcyjny i czytelny sposób.” - mówi Arkadiusz Słota, brand manager ds. marketingu interaktywnego w Agros Nova.
Pomysł strony internetowej oparto na wizualizacji różnorodnych możliwości zastosowania produktów przy pomocy zdjęć prezentujących kolejne kroki przygotowania posiłków.
Każdemu produktowi towarzyszy inna historia i sekwencja zdjęć, które tworzą wyczerpującą informację o konkretnym produkcie. Dodatkowo stronę wzbogacono o efekty dźwiękowe stanowiące element dopełniający i wzmacniający wrażenie obecności użytkownika w kuchennym wnętrzu.
Użytkownicy mogą ponadto znaleźć na stronie praktyczne treści edukacyjne w zakresie przepisów kulinarnych, porad oraz ciekawostek.
„Stanęliśmy przed wyzwaniem spójnego i atrakcyjnego zaprezentowania w jednym serwisie bardzo szerokiej i różnorodnej gamy produktów od dżemów, konfitur, przez dania i sosy gotowe, owoce w puszce, syropy, dania mrożone po koncentraty pomidorowe. Jednocześnie istotne było dla nas przekazanie ciepłego i rodzinnego charakteru marki. Dlatego właśnie postanowiliśmy pokazać produkty w naturalnym otoczeniu, jakim jest wnętrze kuchni i wzbogacić prezentację o walor emocjonalny związany z rodziną, razem przygotowującą i spożywającą domowy posiłek”. - mówi Małgorzata Bogacka, Senior Account Manager Kamikaze.
Agencja Kamikaze opracowała koncepcję, zrealizowała sesję fotograficzną, stworzyła grafikę i przygotowała serwis.
Kamikaze