AdRakieta - IDMnet i o2.pl wchodzą na rynek ze wspólną ofertą
Ad Rakieta jest pierwszym rozwiązaniem na rynku umożliwiającym dotarcie z reklamą do aż 16,3 mln użytkowników – czyli niemal wszystkich Internautów w Polsce*. Tak duży zasięg udało się uzyskać dzięki połączeniu sił Internetowego Domu Mediowego NET i Grupy o2 - dwóch czołowych podmiotów rynku reklamy internetowej.** W pakiecie dostępne są tradycyjne formaty reklamowe, takie jak: billboard, double billboard, rectangle czy skyscraper, ale również mniej znane formaty np. vstitial. Nowy pakiet daje również możliwość wykorzystania pełnoekranowych nośników video.
„Stworzenie pakietu AdRakieta to ewenement na polskim rynku reklamy internetowej.” – komentuje Anna Kaczmarska, Dyrektor Zarządzająca IDMnet S.A. „AdRakieta umożliwia optymalizację kosztów dotarcia do jednego użytkownika i utrzymywanie cappingu bez dublowania odbiorców. Dzięki dostępności różnorodnych nośników, posiada ogromny potencjał w zakresie realizacji kampanii wizerunkowych i sprzedażowych.” – dodaje Kaczmarska.
„Można się zastanawiać, dlaczego rynek tak długo zwlekał z zaoferowaniem takiego pakietu w Internecie, skoro np. radio proponuje analogiczne produkty zasięgowe.” – komentuje Michał Brański, Członek Zarządu spółki o2.pl. „Cieszę się jednak, że startujemy jako pierwsi. Dzięki połączeniu sił o2.pl i IDMnet udało nam się stworzyć pakiet, który ma zasięg porównywalny z ogólnopolskimi stacjami TV.” - konkluduje Brański.
Kampanie z wykorzystaniem produktu AdRakieta, będą realizowane za pośrednictwem biur sprzedaży IDMnet oraz o2.pl. Obie firmy zapowiadają dalszy rozwój oferty.
* dokładny zasięg 97,68% źródło: Megapanel PBI/Gemius, 06/2009
** IDMnet: 14 847 059 RU; Grupa o2: 9 612 326 RU; źródło: Megapanel PBI/Gemius, 06/2009
o2.pl