Reklama

"Twój Komfort" - pierwszy magazyn wnętrzarski o podłogach już na rynku


Sklepy Komfort, największa specjalistyczna sieć handlowa w branży pokryć podłogowych w Polsce, wprowadziła na rynek pierwszy numer magazynu „Twój Komfort”, pisma poświęconego wnętrzom i roli, jaką w ich projektowaniu odgrywają podłogi.

„Twój Komfort” to pionierskie w dziedzinie aranżacji podłóg wydawnictwo na polskim rynku. Adresowane jest zarówno do osób remontujących i urządzających swoje mieszkania, jak i do projektantów i architektów wnętrz.

Celem stworzenia magazynu jest zwrócenie uwagi czytelników na znaczenie właściwego doboru podłogi do wnętrza i roli jaką ten element wyposażenia odgrywa w mieszkaniu oraz ugruntowanie wizerunku sklepów Komfort jako eksperta i trendsettera w branży pokryć podłogowych.

Ponad stustronicowy magazyn podzielony został na trzy główne działy tematyczne: Nowości i Trendy, Stylowe Inspiracje oraz Praktyczny Poradnik. Czytelnicy znajdą w środku mnóstwo inspirujących zdjęć podłóg we wnętrzach, przegląd najnowszych trendów i premier rynkowych, ciekawe rozwiązania w zakresie aranżacji różnych pomieszczeń w mieszkaniu, oraz wiele praktycznych informacji na temat montażu, konserwacji i pielęgnacji wszystkich rodzajów podłóg.

Dystrybucja

Magazyn „Twój Komfort” od 22 lipca trafił do bezpłatnej dystrybucji, za pośrednictwem salonów prasowych Inmedio na terenie całego kraju i będzie dostępny do wyczerpania zapasów. Otrzymają go także klienci współpracujących z Komfortem sieci meblowych, firm developerskich oraz biur architektonicznych.

Magazyn można także otrzymać w punktach informacyjnych Komfortu, usytuowanych okresowo w galeriach handlowych (do końca września w CH Zakopianka w Krakowie, w CH Bielawy w Toruniu, w CH Auchan w Rumii, w CH Turzyn w Szczecinie). Można go także zamówić nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej wydawnictwa www.twoj.komfort.pl.

„Twój KOMFORT” został wydany w nakładzie 120 tys. egzemplarzy. Będzie ukazywał się w cyklu kwartalnym. Kolejny numer ukaże się w październiku br.

Od podłogi do wnętrza…

Do niedawna podłogę powszechnie traktowano jako niezbędny materiał wykończeniowy, który stanowi inwestycję na wiele lat, a od czasu do czasu wymaga konserwacji, renowacji czy wymiany.

Obecnie aranżując wnętrze coraz częściej rozpoczyna się nie od doboru kolorów ścian, stylu mebli i dodatków, ale od znalezienia oryginalnego, funkcjonalnego i modnego pomysłu na podłogę, gdyż ten element wystroju pozostaje z nami na lata. Od tego czy wybierzemy podłogę miękką czy twardą, tradycyjną czy nowoczesną, w agresywnych czy stonowanych barwach, zależeć będzie atmosfera i charakter wnętrza oraz samopoczucie domowników. Dobrze dobrana, zamontowana i pielęgnowana posadzka, to wizytówka naszego mieszkania widoczna już od progu.

Od kilku lat sklepy Komfort konsekwentnie realizują marketingową strategię budowania wizerunku specjalisty, eksperta i trendsettera w branży podłóg.

„Kilka lat temu, wydając swój pierwszy katalog, pokazaliśmy, że podłoga może być nie tylko trwała czy funkcjonalna, ale także kształtuje styl oraz charakter mieszkania. Dziś idziemy o krok dalej. Chcemy pokazać Polakom, że podłoga może być także modnym elementem wnętrza i jak wiele można zyskać traktując ją jak dekorację. Zatem, kto chce, by jego wnętrze było trendy powinien śledzić nowości w naszej branży. „Twój Komfort” ma dostarczać tych informacji. – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu Sklepów KOMFORT SA. – Celem stworzenia gazety jest ugruntowanie wizerunku sieci KOMFORT jako eksperta i trendsettera w branży. Oczywiście zależy nam także na przyciągnięciu nowych klientów do naszych sklepów, zwrócenie uwagi na bogactwo rozwiązań podłogowych, kompleksowość oferowanych przez nas usług i kompetencje sprzedawców” – dodaje Krzysztof Szultka.

Pierwszy numer magazynu poświęcony został prawie wyłącznie podłogom. W kolejnych numerach planowane jest rozszerzanie tematyki w kierunku wyposażenia wnętrz. Stąd podtytuł magazynu „od podłogi do wnętrza”.

„Zapraszamy stylistów, projektantów oraz dziennikarzy branżowych do współpracy przy redagowaniu kolejnych numerów magazynu” – mówi Joanna Dałek, Specjalista ds. Marketingu Sklepów Komfort, koordynująca projekt magazynu – „Jesteśmy również otwarci na współpracę redakcyjną i reklamową z firmami z branży wyposażenia wnętrz” – dodaje.

Równocześnie z wydaniem drukowanym, magazyn wystartował także w wersji elektronicznej, pod adresem www.twoj.komfort.pl. Pod tym adresem dostępne jest pełne wydanie pisma, można tu również zamówić nieodpłatnie wersję drukowaną magazynu oraz przesłać zapytanie do eksperta Komfortu.

„Stworzyliśmy wersję internetową magazynu, gdyż podobnie jak wśród tytułów drukowanych nie ma magazynu o podłogach, tak i w Internecie trudno znaleźć podobny specjalistyczny serwis wnętrzarski. Strona internetowa Komfortu jest klasycznym sklepem internetowym i realizuje cele sprzedażowe. Serwis www.twój.komfort.pl ma przede wszystkim budować wizerunek marki w sieci i jest jednym z narzędzi promocji magazynu i e-PRu – mówi Angelika Popiołek, Koordynator ds. Marketingu i PR Sklepów Komfort, współpracująca przy projekcie magazynu – Internauci znajdą w jednym miejscu kompendium wiedzy nt. podłóg. Mogą także zadać pytanie naszym ekspertom.”

Wydawca


Magazyn powstał we współpracy z firmą Concept Publishing Polska, która jest wiodącym wydawcą publikacji typu custom publishing.

„Magazyn Twój Komfort nie jest typowym wydawnictwem z segmentu custom publishing. Dział Marketingu Sklepów Komfort postawił przed nami duże wyzwanie – powiedział Mariusz Duliński, Senior Account Executive – firma chciała stworzyć wydawnictwo eksperckie, którego głównymi atutami miały być zawartość merytoryczna i wysoki poziom edytorski pisma. W rezultacie kilku miesięcy wspólnej pracy nad magazynem, udało nam się połączyć w jednym wydawnictwie cechy pisma wnętrzarskiego, specjalistycznego i prasy firmowej.”

Nad magazynem pracował zespół Działu Marketingu Sklepów KOMFORT w składzie:

    * Angelika Popiołek – Koordynator ds. Marketingu i PR – odpowiedzialna za opracowanie koncepcji magazynu, organizację dystrybucji, wdrożenie serwisu internetowego oraz działania PR. Autorka hasła „od podłogi do wnętrza”.
    * Joanna Dałek – Specjalista ds. Marketingu – odpowiedzialna za koordynowanie procesu produkcji magazynu, współpracę z Wydawcą, ekspertami, nadzór nad drukiem, korektą redakcyjną tekstów, selekcję materiałów zdjęciowych, organizowanie procesu sprzedaży powierzchni reklamowej.

Sklepy KOMFORT

WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Sklepy KOMFORT (PRESS BOX)

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top