Reklama

Wolne Rączki. Nowa kampania Plusa dla Firm przygotowana przez Young & Rubicam

Agencja Young & Rubicam przygotowała kampanię reklamową nowej oferty Plusa dla Firm.  Jest to kontynuacja akcji z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w której postać wcieliła się Joanna Kurowska.

Głównym przekazem przygotowanej przez Y&R kampanii jest  trwałość i stabilność oferty Plusa dla Firm, gdzie wszelkie benefity obowiązują przez cały okres trwania umowy.

Kampania komunikuje, że Plus dla Firm gwarantuje swoim klientom wysokiej jakości usługi oraz stabilne warunki współpracy, a teraz także dostępną jedynie w Plusie Nokię 6303 w edycji biznesowej ze słuchawką Bluetooth. Kolejnym elementem oferty jest 20% rabatu na abonament, oczywiście na cały okres umowy.

Kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do mężczyzn w wieku 30-49 lat, również firm działających jednoosobowo, które szczególnie cenią dodatkowe rabaty i korzyści wypracowane dzięki długoterminowej współpracy.

Kampania rozpoczęła się 10 lipca i objęła telewizję oraz materiały POS. Media zaplanował Universal McCann.

Young & Rubicam Brands       







Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top