Wolne Rączki. Nowa kampania Plusa dla Firm przygotowana przez Young & Rubicam
Głównym przekazem przygotowanej przez Y&R kampanii jest trwałość i stabilność oferty Plusa dla Firm, gdzie wszelkie benefity obowiązują przez cały okres trwania umowy.
Kampania komunikuje, że Plus dla Firm gwarantuje swoim klientom wysokiej jakości usługi oraz stabilne warunki współpracy, a teraz także dostępną jedynie w Plusie Nokię 6303 w edycji biznesowej ze słuchawką Bluetooth. Kolejnym elementem oferty jest 20% rabatu na abonament, oczywiście na cały okres umowy.
Kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do mężczyzn w wieku 30-49 lat, również firm działających jednoosobowo, które szczególnie cenią dodatkowe rabaty i korzyści wypracowane dzięki długoterminowej współpracy.
Kampania rozpoczęła się 10 lipca i objęła telewizję oraz materiały POS. Media zaplanował Universal McCann.
Young & Rubicam Brands