Reklama

Saatchi & Saatchi Communications autorem kampanii wprowadzającej na rynek nowy produt - Kubuś WATERR

Waterrr! Twój głos ma power!  Pod takim hasłem realizowana jest kampania wprowadzającą na rynek zupełnie nowy produkt Tymbarku (Grupa Maspex Wadowice) –Kubuś Waterrr.

Multimedialna kampania reklamowa rozpoczęła się pod koniec maja i ma na celu zachęcenie młodych konsumentów do spróbowania nowego produktu pod marką Kubuś – wody źródlanej z dodatkiem soku owocowego.



Przygotowana kreacja utrzymana jest w konwencji animowanego teledysku, nawiązującego do wodnego świata. Komunikacja podkreśla unikatowe wartości nowej wody – brak konserwantów, sztucznych barwników jak i funkcjonalność opakowania  dopasowanego  do potrzeb dzieci.  

Kubuś Waterrr występuje w trzech wariantach smakowych: cytryna, truskawka i jabłko.

Kampania realizowana jest w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, Jetix, Zig Zap), prasie skierowanej do mam, na outdoorze, siatkach wielkoformatowych, autobusach i tramwajach.


Start kampanii : 25.05.2009
Account Team: Account Director Małgorzata Tereszczenko, Account Executive Bolek Michalski
Strategic Team: Magdalena Zdunikowska
Dyrektor Kreatywny: Max Olech
Team Kreatywny: Art. Dir. Jola Gorczyńska, Copywriter  Michał Łągiewka (Prasa - Art. Dir. Johan Pasternak, Copywriter Natalia Pryzowicz)
Producent: TV Prod. Olga Kotas, Print Prod. Rafał Kierzyński
Planowanie i zakup mediów: Zenith Media

Marketing&Communications Consultants

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top