Reklama

Nowa odsłona kampanii Gadu AIR

Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii realizowanej przez agencję San Markos dla Gadu AIR. Nowe projekty nawiązują stylistyką do charakteru pierwszych reklam nowej telefonii.

Kreacje przygotowane na potrzeby drugiej odsłony kampanii San Markos (www.sanmarkos.pl) dla Gadu AIR promują ofertę nowego operatora hasłami „po co siedzieć samemu?” oraz „po co wyrzucać kasę?”. Zdjęcia na podstawie których przygotowano kreacje ilustrują najważniejszy atrybut Gadu Air – możliwość bezpłatnego komunikowania się nawet z kilkoma znajomymi jednocześnie przez Gadu-Gadu w telefonie.

Kampania prowadzona jest do końca czerwca w największych miastach Polski na nośnikach outdoorowych (citylighty, autobusy), indoorowych oraz w prasie i w Internecie. Grupą docelową kampanii są młodzi ludzie, którzy dzięki Gadu AIR mogą bezpłatnie korzystać z ulubionego komunikatora również poza domem.

SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, CDI (Dom Handlowy Renoma), Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.

On Board Public Relations

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top