Reklama

Włącz się do gry - nowa kampania R20


R20, po raz pierwszy w historii marki, rusza z kampanią telewizyjną.  Równolegle marka będzie obecna na citylightach w największych miastach Polski. To wynik zmian w ramach brandu, które miały miejsce w maju tego roku.

Trzydziestosekundowy spot kierowany jest to młodych mężczyzn, grających w gry komputerowe, Internautów oraz fanów świata wirtualnego.



Kampania potrwa od 8 czerwca do 5 lipca i obejmie stacje oglądane przez młodych mężczyzn: TV Polsat, Polsat2, Polsat Sport, TV4, Discovery, 4FunTV, oraz kanały ITV (m.in. AXN, AXN Crime, AXN SciFi).

Nasz spot przeciwstawia nudnej rzeczywistości świat wirtualny i energię z niego płynącą. Kierujemy go do osób zafascynowanych Internetem i wirtualną rzeczywistością, którzy wiele czasu spędzają przy komputerach. – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager – Mamy nadzieję, że R20 dostarczy im energii, by mogli przeżywać więcej i mocniej, kiedy oddają się swojej pasji.

Spot został wyprodukowany i wykreowany przez agencję Made In Mind. Część 3D wyprodukowało studio postprodukcji Packshot. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Na początku czerwca  ruszyła miesięczna kampania outdoorowa, obejmująca 550 citylightów w ośmiu największych miastach Polski. Nośniki są zlokalizowane głównie obok szkół wyższych, pubów, klubów i kawiarni, kin, akademików oraz centrów rozrywkowych.  

Kampania jest konsekwencją zmiany pozycjonowania marki. W kwietniu 2009 brand przeszedł gruntowne odświeżenie – nowoczesny kształt butelki, nowa półprzezroczysta etykieta, odświeżone logo oraz grafika nawiązująca do świata wirtualnego. Najważniejszą innowacją na rynku energetyków było jednak wprowadzenie dwóch nowych smaków R20 – wiśnia/acai oraz cytryna/guana. Nazwy smaków również nawiązują do wirtualnej rzeczywistości gier i Internetu – Basic Level, Red Level oraz Yellow Level.   

W ramach letniej kampanii R20, odświeżona została również strona www.r20.com.pl . Planowane jest wsparcie w prasie handlowej oraz POS.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top