Reklama

E-kampania promująca trwałość samochodów dostawczych Renault

Twardziele do usług od 1901 – to nazwa nowej e-kampanii samochodów dostawczych Renault, która od dziś rozpoczyna się w Internecie. Renault jest europejskim liderem w sprzedaży samochodów dostawczych, a film reklamowy prezentowany na stronie www.renault.pl, ma na celu przedstawić wieloletnie doświadczenie koncernu w produkcji tego typu samochodów.

Kampania podkreśla, że samochody dostawcze Renault – których produkcję rozpoczęto właśnie w 1901 roku – to auta trwałe i niezawodne. Celem kampanii jest zachęcenie ich obecnych i potencjalnych użytkowników do odwiedzenia strony www.renault.pl i obejrzenia spotu on-line oraz przekonanie klientów o zaletach aut dostawczych produkowanych przez Renault.

Spot pokazuje samochód dostawczy Renault z 1901 roku współczesnym przechodniom: pojawia się on na ulicy nowoczesnego miasta jako pełnoprawny uczestnik dzisiejszego ruchu drogowego. Spot zaczyna się od zbliżenia na wąskie opony, a natępnie słychać warczący odgłos silnika zabytkowego samochodu, który przyciąga uwagę ludzi. Na końcu pojawia się główny  bohater – samochód dostawczy Renault z napisem Laiterie, czyli samochód mleczarza sprzed ponad 100 lat. Auto z wdziękiem skręca w ulicę, trąbi i udaje się w kierunku… aby się tego dowiedzieć, wystarczy odwiedzić stronę www.renault.pl i wejść do sekcji poświęconej samochodom dostawczym tej marki.

Adaptację spotu na polski rynek przygotowała agencja Publicis.

Renault Polska
 

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top