Reklama

Otineo rewolucjonizuje rynek internetowej reklamy wideo

Polska to pierwszy kraj, w którym ruszyło Otineo (www.otineo.com) – internetowa platforma nowej generacji umożliwiająca emisję reklamy wideo, której założeniem jest tworzenie kontekstu do aktywnego odbioru reklamy wideo przez użytkowników. Otineo wprowadza również unikalne i nowe na rynku internetowym narzędzia dla reklamodawców i marketerów: Pay-Per-View Full Screen  to nowy model emisji i rozliczania reklamy wideo w Internecie, a Targetowanie Autorskie to nowy skuteczny model docierania do grup docelowych.

– W przypadku Otineo mówienie o nowej jakości w reklamie internetowej wideo nie jest frazesem. Nasz model eliminuje zjawisko ślepoty bannerowej. Tworzymy środowisko do emisji reklam, które zagwarantuje reklamodawcom dotarcie do świadomego użytkownika z pełnym przekazem przy zastosowaniu innowacyjnej metody targetowania opartej o pogłębioną segmentację grup docelowych – mówi Łukasz Adamczyk, PR Manager Otineo.

Pay-per-View Full Screen to autorski model emisji reklamy wideo opracowany przez twórców Otineo gdzie reklama nie jest emitowana jako dodatek do innych treści, ale stanowi podstawową zawartość serwisu. Spoty reklamowe są emitowane w trybie pełnoekranowym, na czarnym tle, a internauta ogląda wyłącznie reklamy i nie jest rozpraszany przez inne treści serwisu.  Po zakończeniu emisji użytkownik potwierdza fakt obejrzenia reklamy. Reklamodawca ponosi koszt jedynie faktycznie potwierdzonych przez użytkowników obejrzeń reklamy.  
 – Oferowana przez nas forma reklamy Pay-Per-View Full Screen jest bardzo korzystna ekonomicznie dla reklamodawców, gdyż jest rozliczana nie za wyświetlenia, ale za rzeczywiste obejrzenia reklamy. Fakt ten dodatkowo podkreślamy stosując wskaźnik CPV (Cost Per View), a nie standardowy CPM przypisany do klasycznej reklamy odsłonowej w Internecie – podkreśla Marcin Owczarek, Product Manager Otineo.
Zastosowanie tego modelu wymaga również zmiany podejścia do użytkowników serwisu. Odwiedzają oni serwis z własnej inicjatywy, aby oglądać reklamy i dodatkowo są za to gratyfikowani. Wpływa to pozytywnie na akceptację komunikatów zawartych w reklamach.

Targetowanie Autorskie to nowy model targetowania reklamy, który opiera się o dane na temat użytkownika gromadzone w systemie Otineo, jak również o dane o użytkownikach gromadzone na zlecenie reklamodawcy. Umożliwia to marketerom dobór użytkowników wg klasycznych kryteriów demograficznych i psychograficznych (wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie etc.), jak również wg kryteriów definiowanych ad hoc (targetowanie autorskie marketera) np. korzystanie z produktów konkurencyjnych.

Otineo rewolucjonizuje również podejście do dystrybucji przychodu uzyskanego z kampanii reklamowych. Model ten polega na wykorzystaniu części uzyskanych od reklamodawców środków na gratyfikowanie użytkowników za oglądanie dopasowanej reklamy wideo. Aktualnie zebrane przez użytkowników serwisu punkty za oglądanie reklam (tzw. otinki) mogą być następnie zamienione na usługi telekomunikacyjne: doładowania telefonów pre-paid polskich operatorów komórkowych, darmowe rozmowy przez telefon stacjonarny oraz  rozmowy za pośrednictwem Internetu.

Właścicielem serwisu www.otineo.com jest spółka Otineo Limited z siedzibą w Londynie. W zakresie teleinformatycznym  i organizacji biura sprzedaży Otineo w Polsce uczestniczy Galena Sp. z o.o., firma posiadająca 8-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej na polskim rynku.

Otineo
www.otineo.com

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top