Orgazmy Halle Berry i wściekłe pięści na wielkim ekranie - nowa Machina Sport&Style
Na okładce inna wysportowana gwiazda ekranu - Eva Longoria, która oprócz tego, że jest gotową na wszystko żoną sportowca, ostatnio firmuje również globalną kampanię sprzętu biegowego Nike+ „On czy ona", czyli wielką walkę płci na liczbę przebiegniętych kilometrów. Swoje sposoby na dobrą formę zdradzają również m.in. Justin Timberlake, Madonna, Robbie Williams czy Gwyneth Paltrow.
A w środku numeru - ranking najsłynniejszych filmowych pojedynków bokserskich, czyli dlaczego „Wściekły Byk" do dziś budzi emocje, a widzowie nadal kochają „Rocky'ego". Ponadto wywiad z Tomkiem Karolakiem, który do dziś nie rezygnuje z treningów bokserskich, z Rogerem Guerreiro - o markowych garniturach, laptopach i telefonach oraz z Kingą Baranowską o tym, jak się wchodzi na najwyższe szczyty świata.
W „Machinie Sport&Style" również niezbędnik sportowca-gadżeciarza oraz kalendarz wielkich imprez sportowych w Polsce w 2009 r.
Nowy numer „Machiny Sport&Style" kosztuje 8,90 zł i będzie w sprzedaży do końca czerwca 2009 r. Towarzyszy mu kampania internetowa w portalach WP.pl, Mediarun.pl, Ukaraj.pl, Sport24.pl, Korba.pl, Film.com.pl, dlaczego.korba.pl oraz Machina.pl.
*****
„Machina Sport&Style" ukazuje się od czerwca 2008 r. Najciekawsze materiały z magazynu można również przeczytać na www.machina.sport24.pl. Magazyn jest poświęcony tematyce sportowo-lifestylowej.
Platforma Mediowa Point Group