Kampania reklamowa cyfrowej lustrzanki Olympus E-620 pod hasłem: Licencja na kreatywność.
Celem kampanii jest prezentacja kolejnego członka rodziny E-System wyposażonego w nową technologię – Filtrów Artystycznych. Chcemy zapoznać odbiorcę z najmniejszą i najlżejszą na świecie kreatywną cyfrową lustrzanka z wbudowaną stabilizacją obrazu! Nowy aparat Olympus E-620 łączy w sobie wyrafinowane rozwiązania techniczne, jakich oczekują profesjonaliści z prosta obsługą funkcji, tak cenioną przez amatorów fotografowania. Zintegrowane w aparacie Filtry artystyczne zachęcają użytkowników do wyzwolenia artystycznej pasji.
Model E-620 ogniskuje wszystko, co najwspanialsze w cyfrowych lustrzankach Olympus opartych na standardzie Cztery Trzecie.
Kampania reklamowa obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę branżową i internet. Będzie widoczna w telewizji TVN (Olympus pojawi się w emisjach przy „Szkle kontaktowym”, „Co za tydzień”, „Po mojemu Cejrowski”, „Gadżet”, „Turbo kamera stop”.
Specjalnie przygotowane kreacje pojawią się także w prasie fotograficznej np. Foto, Fotografia Cyfrowa, PC World Computer, Digital Foto Video, Biuletyn Fotograficzny, Lustrzanka, SMART. Kampania będzie prowadzona także w serwisach – ceneo, skąpiec i fotopolis.
Ciekawym pomysłem jest stworzenie specjalnej podstrony (www.partner.olympus.pl) gdzie sukcesywnie zamieszczane będą informacje o dostępności produktu ( sklepy).
Kampania reklamowa lustrzanki cyfrowej E-620-Licencja na kreatywność – potrwa 2 miesiące.
Olympus Polska