Reklama

"Pomidorowa" kampania reklamowa

W lutym 2009 roku rozpoczęła się kampania reklamowa produktów pomidorowych marki Podravka. 3 - miesięczny projekt obejmie prasę i portale internetowe skierowane do kobiet.



Główne hasło rozpoczynającej się kampanii reklamowej to: „Pomidory dojrzałe w słońcu Południa”. Jej celem jest budowa świadomości kategorii pomidorowej marki Podravka oraz edukacja konsumentów w kwestii wykorzystania szerokiej gamy naturalnych produktów pomidorowych, innych niż koncentrat. Podravka prezentuje różnorodne możliwości wykorzystania swoich pomidorów krojonych oraz pomidorów całych bez skórki w łatwych przepisach na dnia smaczne i zdrowe. Cel edukacyjny podkreśla druga część hasła: „Szybki i wartościowy obiad? Teraz to możliwe!”.



Kampania obejmie prasę oraz Internet i potrwa od początku lutego do końca kwietnia.  Reklamy prasowe w formacie ? strony pojawią się w magazynach kobiecych, zdrowotnych i kulinarnych ze średniej i wyższej półki – m.in. Twój Styl, Samo Zdrowie, Kuchnia. Kampania internetowa obejmie działy kulinarne portali Onet.pl i Gazeta.pl oraz portale zgrupowane w pakiecie „Ona na obcasach” dotyczące zdrowia, urody, rodziny i kulinariów. Grupa docelowa na podstawie której zostały dobrane media, to kobiety w wieku od 25 do 49 lat, posiadające średnie i wyższe wykształcenie, mieszkające w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Reklamowa Graf. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Działania PR dla produktów pomidorowych marki Podravka prowadzi Effective Public Relations.

Pomidory całe bez skórki to nowy produkt firmy Podravka, pierwszy w puszce. Dołączył on do linii Przecierów pomidorowych i 4 wariantów Pomidorów krojonych (z dodatkami lub bez) oferowanych w kartonikach Tetra Pak. Pomidory krojone firmy Podravka zostały wyróżnione przez detalistów nagrodą Perła Roku FMCG 2008. Produkty dostępne są w sklepach spożywczych oraz super i hipermarketach w całej Polsce. Pomidory całe bez skórki w puszce kosztują 2,50 zł brutto, Przeciery pomidorowe  2,49 zł, a różne warianty Pomidorów krojonych  3,49 zł brutto.

Informacje o firmie Podravka
Podravka jest najsłynniejszą firmą chorwacką, znaną przede wszystkim z produkcji spożywczej. Firma posiada w swojej ofercie bardzo szeroką gamę produktów. Ma doświadczenie zarówno w produkcji przetworów mięsnych, dań gotowych, dodatków do potraw, jak i odżywek dla dzieci, słodyczy, herbat oraz napojów. W Polsce znana jest jako największy specjalista w dziedzinie przypraw i dodatków do potraw, głównie dzięki Vegecie.
Firma powstała jeszcze przed drugą wojną światową, a jej początki były skromne i niczym nie zapowiadały dzisiejszych osiągnięć. W 1934 roku bracia Mateusz i Marian Wolf założyli małą przetwórnię owoców, która później stała się podstawą Podravki. Po drugiej wojnie światowej fabryka została znacjonalizowana
i otrzymała obecną nazwę. Marka Vegeta pojawiła się na rynku w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W latach sześćdziesiątych Vegeta dotarła również za granicę.
Podravka sprzedaje obecnie swoje produkty w 40 krajach świata i zatrudnia ok. 7400 pracowników. Koncern ma firmy w 17 krajach na całym świecie, a fabryki w 5 krajach – Chorwacji, Słowenii, Czechach, Słowacji i od 2000 roku także w Polsce.

Effective Public Relations

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top