AdAction rozszerza ofertę i prezentuje nowy cennik
AdAction dociera z przekazem reklamowym w grach do ponad 4 milionów graczy w Polsce, a reklama w telefonach komórkowych umożliwia dotarcie do ponad 1 mln ich posiadaczy. Dynamicznie rosnący zasięg, nowe produkty w ofercie oraz partnerstwa z polskimi i międzynarodowymi wydawcami spowodowały konieczność opracowania nowej oferty reklamowej. Jest ona dostępna na stronie http://planner.adaction.pl
Nowy cennik systematyzuje dotychczasową ofertę AdAction. Wprowadzono czytelny podział na kategorie produktów reklamowych oraz platformy na jakich są one dostępne (np. gry na PC/konsole, gry przeglądarkowe, flashowe, reklama mobilna). Całość uzupełnia propozycja agencji w zakresie produkcji gier, ofert specjalnych i marketingu szeptanego.
Mamy obecnie najlepszą i najpełniejszą na polskim rynku ofertę reklam w grach, a jak pokazują badania ta postać reklamy jest bardzo dobrze odbierana przez użytkowników. Nie jest nachalna ani tak inwazyjna jak wiele reklam internetowych. Jej dodatkowym atutem jest rosnąca popularność gier wideo oraz fakt, że w gry grają wszystkie grupy wiekowe. Silnie rozbudowaliśmy również naszą ofertę wykorzystującą telefony komórkowe. - mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży w AdAction.
AdAction oferuje także szereg narzędzi wspomagających pracę marketerów i plannerów. Nowością w ofercie jest reklama moblina, która umożliwia precyzyjne targetowanie ze względu na cechy demograficzne czy pobierany kontent oraz wywoływanie przez posiadaczy telefonów takich akcji jak wysyłka predefiniowanych smsów lub bezpośrednia rozmowa z call center Klienta.
AdAction